Forsvunde mails i Outlook XP
Fra : Ole

Dato : 16-03-08 16:59

Hejsa

Jeg har bygget en pc for en, hvor der angiveligt pludseligt er forsvundet
nogle mails i indbakken i Outlook XP. Der er lavet nogle undermapper til
mails fra forskellige personer, og efterfølgende postregler, der automatisk
smider mails fra en af disse personer i den rigtige mappe.

De mails, der er forsvundet er ikke i en af disse mapper, men i "hoved"
indbakken. Jeg vil umiddelbart mene, at vedkommende på eller anden måde selv
må have slettet disse mails. Dette er ud fra en betragtning om, at hvis det
var et mere generelt problem, vil det være indbakke mappe filen, der ville
være defekt, men det tyder det ikke på, da der ikke er noget problem med de
mails, der ligger i undermapper.

Nogle alternative teorier ?. Nogen måde at genskabe disse på (nok ikke
særligt sandsynligt) ?

/Ole

Fra : Lars E. P.

Dato : 17-03-08 09:46

Sun, 16 Mar 2008 16:59:06 +0100, skrev "Ole"
<websurfer@webhiker.invalid> :

> [...]
>mails, der ligger i undermapper.
>
>Nogle alternative teorier ?. Nogen måde at genskabe disse på (nok ikke

Hvis undermapperne ligger som undermapper i Indbakke, så flyt dem hen
under Lokale mapper. OE kan godt skabe problemer hvis Indbakke bliver
for stor.

Man lav lige Backup først.

Hilsen Lars