Hvordan viser man punkter en ad gangen i p~
Fra : Michael

Dato : 16-03-08 15:02

Hej

Jeg er ved at lære og bruge powerpoint.

jeg kunne godt tænke mig at punkterne i en given dias kommer frem
efterhånden som jeg taler om dem frem for at alle punkterne kommer på en
gang. lige nu ser det således ud når jeg laver en dias:

- et
- tre

Jeg kunne godt tænke mig at det så sådan ud:

- et

- et

og når jeg trykker igen:

- et
- tre

Jeg håber at nogen kan hjælpe

På forhånd tak

Michael

Fra : Klaus H

Dato : 16-03-08 16:46

"Michael" <michael13579@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:47dd2882$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> - et
> - tre
>
> Jeg kunne godt tænke mig at det så sådan ud:

1 dias med punkt 1
1 dias med punkt 1+2
1 dias med alle punkter.

Klaus H

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-03-08 00:15

Michael wrote:
> [...]
>
> - et
> - tre
>
> Jeg kunne godt tænke mig at det så sådan ud:

Nu skriver du ikek hvilken version af PP, der er tale om, men i 2002/2003
vælger du Brugerdefineret animation, og finder en passende animation.
I ogaverruden klikker du på pilen uid for anmimationen og vælger
Indstillinger for effekt.
I fanebladet Tekstanimation vælger du at gruppere efter afsnit på nmivwau 1,
2 eller, hvad du nu ønsker i stedwet for alle på samme tid.

Jan

Fra : Michael

Dato : 02-04-08 09:26

Hej Jan

Tak for svaret det var lige det jeg havde brug for

Michael