Andet multimedie
bentjuul 3670
Runde labels?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-03-08 16:37

Jeg leder efter nogle labels i en stærk kvalitet - gerne polyester til
laser- eller blækprinter. Diameteren skal være omkring 30-40 millimeter. Er
der nogen der har et bud på, hvor jeg finder sådan nogle? Jeg har ledt hos
Labelhouse og Avery uden at kunne finde nogle.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Max

Dato : 12-03-08 16:44

Hej

> nogle? Jeg har ledt hos Labelhouse og Avery uden at kunne finde nogle.

Har du prøvet at kikke hos Brady ?

Forøvrig er det ofte lige så billig at købe speciel lavede labels som det
er at købe standard labels hvis man skal bruge en rimelig mængde.

--
Mvh Max

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-03-08 10:34

> Hej

> Har du prøvet at kikke hos Brady ?
>
> Forøvrig er det ofte lige så billig at købe speciel lavede labels som det
> er at købe standard labels hvis man skal bruge en rimelig mængde.

Brady kendte jeg ikke - jeg kigger lige på dem, takker.

Problemet er, at det ikke er så mange jeg skal bruge

Fra : Jubii

Dato : 12-03-08 18:13

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> der nogen der har et bud på, hvor jeg finder sådan nogle? Jeg har ledt hos
> Labelhouse og Avery uden at kunne finde nogle.

Kan L3415 ikke bruges? ø40 A4 med 24 etiketter. Inkjet/laser/copy.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-03-08 10:40

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> Kan L3415 ikke bruges? ø40 A4 med 24 etiketter. Inkjet/laser/copy.

Er det ikke bare alm. papiretiketter, eller er de stærkere? Jeg kan ikke se
på siden om det er alm. papir eller ej.

Fra : C. Nielsen

Dato : 13-03-08 12:11

"Jubii" <gruntsaver@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Thomas.

Hvad med dem her, de er fra Avery. De har da den rigtige størrelse og
fungere fint sammen med Averys eget software til at sætte teksten op efter.

http://www.avery.dk/dk1/main.jsp?action=product.Hierarchy&bct=4&bcn=Gennemsigtige+etiketter&node=355&display=A

Mvh.
Charlotte Nielsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-03-08 16:39

"C. Nielsen" <C.NielsenDKfjerndette@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvad med dem her, de er fra Avery. De har da den rigtige størrelse og
> fungere fint sammen med Averys eget software til at sætte teksten op

Gennemsigtigt duer desværre ikke, da de skal sidde på sorte låg, og jeg har
ikke hvid farve i min printer

Fra : Rado

Dato : 12-03-08 20:28

On Wed, 12 Mar 2008 16:36:41 +0100, .°o.O Thomas O.o°.
<flash4@it.invalid> wrote:

> [...]
>der nogen der har et bud på, hvor jeg finder sådan nogle? Jeg har ledt hos
>Labelhouse og Avery uden at kunne finde nogle.

Det er muligt at du selv er nødt til at skære dem ud, men du kan i alt
fald få alle mulige typer selvklæbende "papir" her:

http://www.hyaz.com/

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html