TODIFF i aktion!
Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-01 21:00

Hej alle sammen!

TODIFF var den fan-klub der blev dannet for at prøve at få Team Incompetent
Fools her til Danmark til et RR løb. Vi blev hurtigt en del bidrag-ydere, så
det er nok en af DFM's større succes'er.

http://motorcycle-racing.8m.com/

Team IF holdt desværre i mellemtiden op med at køre RR, så den plan måtte
opgives.
MEN NU SKER DER NOGET!

Bob, den mest (fysisk) skadede af duo'en kommer til Danmark i forbindelse
med en større rejse rundt i verden, så de af jer som kunne tænke jer at møde
ham, og lære en af dette århundredes mest succes-forladte RR kørere at kende
bedes sige til NU!

Jeg venter på endelig besked, men det ser ud til at han kommer i slutningen
af denne uge, eller starten af næste, og jeg vil forsøge at arrangere noget
humle, godt selskab og motorcykler.
Hjælp mig med at give ham det indtryk, at der er gang i danske
motorcyklister, og benyt chancen for en køretur på dyret med Bob og Aalborg
som mål!

Håber vi ses,
Rittig

PS: Mikkel, og andre TODIFF'er, send mig lige jeres telefonnumre i en ruf,
her skal handles hurtigt!

Fra : Per Pedersen

Dato : 16-07-01 23:05

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b53475a$1$902$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

slutningen
> af denne uge, eller starten af næste, og jeg vil forsøge at arrangere

Hmmm.... Humle, godt selskab og motorcykler. Det lyder lovende... Lad
endelig høre nærmere.

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Armand

Dato : 17-07-01 00:44

> [...]
> slutningen af denne uge, eller starten af næste, og jeg vil forsøge at
> arrangere noget humle, godt selskab og motorcykler.

Jeg er hjemmegående på ferie, og er med på den værste hvis ikke at det
bliver i weekenden (80% chance for at weekenden er optaget)!

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-07-01 14:50

> Jeg er hjemmegående på ferie, og er med på den værste hvis ikke at det
> bliver i weekenden (80% chance for at weekenden er optaget)!

Hvor er det dejligt at så mange svarer!

Nå, til alle jer der svarede: Jeg mailer så snart jeg kender tidspunktet, og
så laver vi en happening!
De der mailer deres tlf.nr. til mig ringer jeg til!

Rittig

Fra : Per Pedersen

Dato : 18-07-01 16:36

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
og
> så laver vi en happening!
> De der mailer deres tlf.nr. til mig ringer jeg til!

Der er italienertræf hos Freaks på Egholm på lørdag og der har jeg altså
"meldt mig til" med Aprilia´en.
Men det kunne jo evt. være et indslag i dagens aktiviter.

Med Venlig HIlsen
Per Pedersen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-07-01 09:28

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3b559378$0$323$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det dejligt at så mange svarer!

Jaja ... Jeg ringede da

Jeg er som en slags forberedelse gået igang med deres race diaries igen.
Det er sgu stadig top stuff!

Og jeg er sikker på det bliver en god dag (fest

--
Mikkel