Forretning i Kbh der har ram til mac
Fra : Jesper Arning

Dato : 11-03-08 13:41

Kender i en forretning i Kbh der har ram (2 x 2 GB) på lager til en rimelig
pris og med rimelig menes max 400,- pr. Klods.

Jesper

Fra : tranebær

Dato : 11-03-08 09:50

On 11 Mar., 13:40, Jesper Arning <s...@arning.dk> wrote:
> Kender i en forretning i Kbh der har ram (2 x 2 GB) på lager til en rimelig
> pris og med rimelig menes max 400,- pr. Klods.
>
>  Jesper

Nej, men prøv at se her
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=92529 pris idag 294,
kr incl moms for 2 gb. kingston ram!!
Har handlet her indtil flere gange, med stor succes, et seriøst,
hurtigt og effektivt foretagende som kan anbefales

mvh
JA

Fra : Jesper Arning

Dato : 11-03-08 19:28

On 11/03/08 16.50, in article
cc4344e1-3b51-4460-aa12-ad7ea1a72b90@m36g2000hse.googlegroups.com,
"tranebær" <gogjand@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Har handlet her indtil flere gange, med stor succes, et seriøst,
> hurtigt og effektivt foretagende som kan anbefales

Tak for tippet men det skulle være fysisk butik, jeg bor i Malmö og de
stædige webshops vil ikke sende uden for dk`s grænser. Men men men jeg fandt
mine ram, fik de 2 sidste klodser hos zitech for 379 stykket, i forhold til
en webshop med gebyrer og forsendelse ikke nogen voldsom merudgift og så er
de allerede monteret i min 2.1 Macbook.

Kan hilse og sige at det er en fornøjelse at starte XP op i VM Fusion når
der er allokeret 1.5 GB ram til den og der stadigt er 2.5 GB tilbage til
osx.

Jesper

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-03-08 08:51

Jesper Arning skrev den 11-03-2008 19:28:

> Tak for tippet men det skulle være fysisk butik, jeg bor i Malmö og de
> stædige webshops vil ikke sende uden for dk`s grænser. Men men men jeg fandt

Arbejder du i Danmark, så send det til pinden.

Ellers kan du vel lave en aftale med Dragør Posthus om en postboks?

Fra : Jesper Arning

Dato : 12-03-08 11:07

On 2008-03-12 08:51:15 +0100, Thorbjørn Ravn Andersen
<thunderaxiom@gmail.com> said:

> Arbejder du i Danmark, så send det til pinden.
>
> Ellers kan du vel lave en aftale med Dragør Posthus om en postboks?

Ja det er selvfølgeligt en ide, det havde jeg slet ikke overvejet. I
første omgang var jeg nok bare lidt irriteret over webshoppens
stædighed, jeg skrev til flere og ingen ville sende det til SE, men jeg
vl helt sikkert gøre det næste gang jeg mangler noget.

Jeg tjekkede forøvrigt både Mac standen i Magasin og fona2000 de ville
begge have 800 - 900,- for de samme ram.