de der gummidimser...
Fra : Rune Zimmermann

Dato : 16-07-01 20:20

Hay!

De der gummidimser der sidder mellem kaburatorene og motoren på min gs650
katana, hvad hedder sådan nogle, og hvor kan man få dem og andre billige
dele til en sådan?

Takker!

Rune
gs450 der er til salg
gs 650 katana...der skal synes

Fra : RpR

Dato : 16-07-01 20:28

> De der gummidimser der sidder mellem kaburatorene og motoren på min gs650
> katana, hvad hedder sådan nogle, og hvor kan man få dem og andre billige
> dele til en sådan?

Uden at have den mindste anelse om en gs650, så lyder det umiddelbart som
studs / manifold du snakker om?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 16-07-01 21:04

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
>
> - RpR
> Moped Gallery.com - The World's biggest!

tjaee..

som du nok kan gætte er jeg ingen mekaniker, men jeg kan da suplere med at
den suger falsk luft ind den vej.
Hvis det var til nogen hjælp.. der er en sprække i dem der bevirker at
den går ujævnt, og den kan finde på at gå ud når jeg trykker på dem..hvis du
forstår..

Rune

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 16-07-01 22:54

"Rune Zimmermann" <rune@spiffer.dk> skrev >
> [...]
gs650
> katana, hvad hedder sådan nogle, og hvor kan man få dem og andre

Indsugningsgummi - jeg gav 300 kr. for et originalt til min Suki. Jeg
ved ikke, om de kan fås uoriginalt, men prøv at spørg din forhandler.

--
Susanne
GSX-R 400 til salg

Fra : Armand

Dato : 17-07-01 00:02

Rune Zimmermann <rune@spiffer.dk> skrev i en
> Hay!
>
> De der gummidimser der sidder mellem kaburatorene og motoren på min
> gs650 katana, hvad hedder sådan nogle, og hvor kan man få dem og andre
> billige dele til en sådan?

Både Max's Mc Import (DK) og Louis (D) har sådanne indsugnings-stutse på
programmet - Desværre indskrænker begges lagerliste sig til Kawasaki og
Yamaha

Med en grundig gennem-måling af dine gamle stutse á:
- Indre diameter.
- Højde/dybde.
- Størrelse/afstand af bolthuller (samt om disse ligger på linie med
stutsens diameter!
Kunne du være heldig at finde dem der matcher :-/

Ellers er der kun de originale tilbage, og gummi er traditionelt dyre
stumper - Ikke mindst ved Suzuki-importøren

--
Armand.

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 17-07-01 18:09

Så har jeg fået et par nye gennem én her fra gruppen. Tak for hjælpen til
alle..

Rune