Dykning i påsken
Fra : Daniel Shanti

Dato : 11-03-08 23:41

Hey

Jeg og min makker står og mangler noget dykning her i påsken, så jeg ville
høre om der er nogen der har planlagt vragdykning i omegnen af Sjælland i
den periode, og som har plads til et par gæster?

Daniel

Fra : kontakt@active-sport~

Dato : 12-03-08 13:14

On 11 Mar., 23:40, "Daniel Shanti" <danielsha...@cph-metronet.dk>
wrote:
> [...]
> høre om der er nogen der har planlagt vragdykning i omegnen af Sjælland i
> den periode, og som har plads til et par gæster?

Hejsa allesammen

Der er startet en ny webbaseret dykkerklub under dansk spotsdykker
forbund, her er planen at ALLE kan gå ind på gæstebogen og annoncere
efter dykkermakkere, uanset certifikat eller medlemskab...... Så post
meget gerne jeres hilsener der og velkommen.

www.active-divers.dk

Der er kun krav om medlemskab i forbindelse med klubbens aktiviteter,
se siden aktiviteter.

Med venlig dykkerhilsen

Kristian
www.active-divers.dk

Fra : Poul Olesen

Dato : 13-03-08 17:40

Daniel Shanti skrev:
> [...]
> høre om der er nogen der har planlagt vragdykning i omegnen af Sjælland i
> den periode, og som har plads til et par gæster?

Hvis i har erfaringen (også i år) så tager Stromboli ud fra Ystad i
påskedagene:
http://www.ovdk.se/sdykprogram.php
De fleste vrag liger på 30+ meter.

MVH
Poul

Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 17-03-08 15:24

wrote:
> [...]
> høre om der er nogen der har planlagt vragdykning i omegnen af Sjælland i
> den periode, og som har plads til et par gæster?

Hej Daniel
Der er nogle ture på www.dykkertaxa.dk

mvh
Morten

Fra : Daniel Shanti

Dato : 18-03-08 19:12

Hey

Tak - Det, sammen med Strømboli-turene, lader faktisk til at give mulighed
for at kunne fylde stort set hele påsken med dykning - Så er der bare
tilbage at håbe på at vinden stilner af.

Daniel