Bøvl Mæ´æ Kobling!
Fra : TheDevil

Dato : 16-07-01 20:05

Hejsa NG!

Hvad er der galt her:?

Da jeg var ude at køre en tur idag, kom jeg til et kryds og ville stoppe...
da jeg så ville sætte igang igen.. ja så (sorry folks) havde min BigMax det
samme optræk som en FZ50! hmm. tænkte jeg så, det må da være min kobling det
er galt med...? Så jeg stilte den på min dobbelstøttefod.. og så at mit hjul
kørte lige så hurtig rundt som motoren gjorde (rpm)! Er det mig der tager
fejl her?
Når den står stille på vejen, altså i tomgang, lyder det som om motoren
klaprer (næsten lissom en traktor) det kom først efter jeg hvade kørt ca 10
km..

det skal dog lige siges, at jeg lige har fået monteret ny Polini kobling hos
en autoriseret forhandler!

Håber i har nogen gode svar, på forhånd tak!

Best Regards Barracuda

ps. jeg kører med corsa, og 21 mm karburator..hvilken dyse ska jeg bruge?
kører lige nu med #100!