Køkken/bad fabrikant med skuffe i ca.
Fra : Optimus Prime

Dato : 10-03-08 10:40

Jeg leder efter et køkken/bad firma, som i deres sortiment har skuffer
til deres "korte" moduler (typisk 32-33cm dybde) - helst både i 40 og
50cm bredde...

Jeg vil have et par skuffer i min skråvæg og det vil passe fint med
skuffer i den dybde; men synes ikke de producenter jeg har kigget hos
har dem - og gider ikke betale en formue for at få skået nogen specielt

Fra : Anders Majland

Dato : 10-03-08 12:04

> [...]
> skuffer i den dybde; men synes ikke de producenter jeg har kigget hos har
> dem - og gider ikke betale en formue for at få skået nogen specielt

Prøv at kigge hos Ikea - Vi har nogle af deres knapt så dybe skabe hvor der
er en skuffe over en dør. Dvs vi har ikke skufferne da vi har kortet skabet
ned i højden så de passer til døren alene... Men man kan sagtens køber
ikea's stumper i løs vægt. Så hvis ellers dybden af skuffen er kort nok kan
du sikkert også finde en kombination af skuffer der kommer til at passe i
højden.

/A

Fra : Jan Pedersen

Dato : 10-03-08 18:53

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg leder efter et køkken/bad firma, som i deres sortiment har skuffer til
> deres "korte" moduler (typisk 32-33cm dybde) - helst både i 40 og 50cm
> bredde...

Vordingborg Køkkenet har med en sidedybte på 31.8 (33.8 Med front) og de kan
klare dem i 30, 40, 45, 50 og vist nok også i 60

så det burdre opfylde dine krav

Mvh Jan

Fra : Optimus Prime

Dato : 11-03-08 09:00

Jan Pedersen skrev:
> Vordingborg Køkkenet har med en sidedybte på 31.8 (33.8 Med front) og de
> kan klare dem i 30, 40, 45, 50 og vist nok også i 60

Det lyder super, vi har sådan en lige i nabolaget så jeg vil straks køre
forbi

Tak til Anders også - jeg er nok lidt (helt ubegrundet) anti-IKEA, så
jeg prøver Vordingborg først

Fra : Erik Andersen

Dato : 11-03-08 11:37

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbi
>
> Tak til Anders også - jeg er nok lidt (helt ubegrundet) anti-IKEA, så jeg

IKEA's køkkenskabe er absolut at foretrække - hvis jeg må have love at give
mit besyv med.
Og så skal du også lige se på prisen for den samme vare. Du betaler meget
for at få det leveret samlet.
/Erik

Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-03-08 19:06

> IKEA's køkkenskabe er absolut at foretrække - hvis jeg må have love at
> give mit besyv med.
> Og så skal du også lige se på prisen for den samme vare. Du betaler meget
> for at få det leveret samlet.

Ja for Ikea her jo også gemmenfarvet, fuldkantete samt en bagbekledning der
er 8mm tyk. ligeleds må du regnemed at Vordingborg levere dine usamlede
skabe. Men så slipper du også for en formiddag i et køhelevede...

nå ja hvilke fordele var de nu der var ved Ikea skabe ?

Mvh Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 11-03-08 22:59

> nå ja hvilke fordele var de nu der var ved Ikea skabe ?

Pris og ikke mindst pris/kvalitet ...

Ja udvalget er ikke så stort og du kan sikkert komme på mange andre ulemper
udover dem du har nævnt ...

/A

Fra : Optimus Prime

Dato : 12-03-08 10:36

Jan Pedersen skrev:
> [...]
> usamlede skabe. Men så slipper du også for en formiddag i et køhelevede...
>
> nå ja hvilke fordele var de nu der var ved Ikea skabe ?

Jeg var forbi Vordingborg Køkkener igår og blev overrasket over hvor
lidt plads der faktisk er i 33cm skuffer - så planen er ændret igen igen...

Alt det andet jeg har er fra Skab Selv, så jeg vælger i stedet nogle
skabe fra dem i 33cm dybde og sætter almindelige låger på i stedet for
skuffer - det udnytter pladsen bedre og koster det halve...

Men tak for de mange gode indlæg