Nyt tag
Fra : aargesen@gmail.com

Dato : 09-03-08 12:48

Mit gamle hus fra 1945 skal have nyt tag. Tegltag -røde vingetegl. Jeg
har 2 firmaet jeg vil indhente tilbud fra, men kunne igrunden godt
tænke mig at få fra et mere. Har I nogle referancer I kan anbefale?
Bor I Århus, og huset er på 80 kvm. Det skal være fra et større firma,
som kan stå for tag, opmuring af skorstenspibe, inddækning, tagrender
etc, -som kan gøre jobbet færdig, til et konkurrencedygtig pris.

Tak
/H

Fra : SB

Dato : 09-03-08 23:04

<aargesen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Prøv at ringe til AM byg i Viby og snak med Tommy, plejer at være fair med
prisen, og kvaliteten kan jeg i hvert fald ikke klage over

Søren

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-08 04:19

On Mar 9, 7:47 pm, aarge...@gmail.com wrote:
> [...]
> som kan stå for tag, opmuring af skorstenspibe, inddækning, tagrender
> etc, -som kan gøre jobbet færdig, til et konkurrencedygtig pris.

Jysk Tagteknik i Hinnerup.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....