Rusland
Fra : John K

Dato : 16-07-01 19:36

Hejsa

Jeg skal et smut til Rusland fra i næste uge og vil gerne have lidt gode råd
og tips inden jeg drager afsted...

Hvad bør man absolut se i Moskva - ud over Kreml og alle de andre steder man
altid ser i nyhederne...

Hvordan er mulighederne for at bruge Visa-kort i butikkerne i Moskva?

Hvordan er priserne på tøj og elektronik sammenlignet med DK-priser?

Er der nogle gode markeder hvor man kan købe billige CD'er (der er sikkert
mange - men nogle er sikkert ikke værd at besøge)?

Foregår skiltningen i fx. undergrundsbanen kun på russisk eller også på fx.
engelsk?

Andre gode idéer og tips modtages gerne...

Mvh

John K

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 16-07-01 19:48

"John K" <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle gode markeder hvor man kan købe billige CD'er (der er sikkert
> mange - men nogle er sikkert ikke værd at besøge)?

Jeg købte en masse på undergrundstationerne hvor udbudet var stort og prisen
lav. Udvalget af computerprogrammer/-spil er også stort i øvrigt.

Mette

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 16-07-01 20:53

John K <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i news:9ivc67$2t10$1@news.cybercity.dk