Big Bang Chess
Fra : Lyrik

Dato : 09-03-08 23:46

Nå jeg opdagede lige at de havde en opgadering. Den er åbenbart ikke med i
Apples almindelige opgraderimger? Her link:
http://www.freeverse.com/games/game/?id=4015
--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-03-08 23:55

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Nå jeg opdagede lige at de havde en opgadering. Den er åbenbart ikke med i
> Apples almindelige opgraderimger?

Hvorfor skulle Apple opdatere 3. parts software ?

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 10-03-08 01:12

Den 09.03.2008 kl. 23:54 skrev Thomas von Hassel <thomas@elements.dk>:

> Hvorfor skulle Apple opdatere 3. parts software ?
>
> /thomas
Nej Thomas, hvorfor skulle de det bare fordi den er en del af den
installation de leverer med maskinen? Men kunne de måske få tredieparten
til at fortælle om det?

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-03-08 07:22

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Nej Thomas, hvorfor skulle de det bare fordi den er en del af den
> installation de leverer med maskinen? Men kunne de måske få tredieparten
> til at fortælle om det?

Eh .. nej. Og jeg håber ikke du tror at de burde virke på den måde. De
bundlede programmer er en bonus intet mere, intet mindre, Apple
afskriver sig også ethvert ansvar for 3.parts programmer i
licensbetingelserne ...

/thomas

/thomas

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-08 00:01

On 2008-03-09 23:45:47 +0100, Lyrik <lyrik@heaven.dk> said:

> Nå jeg opdagede lige at de havde en opgadering. Den er åbenbart ikke
> med i Apples almindelige opgraderimger? Her link:
> http://www.freeverse.com/games/game/?id=4015

Tak.
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-03-08 00:07

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Nå jeg opdagede lige at de havde en opgadering. Den er åbenbart ikke med i
> Apples almindelige opgraderimger? Her link:
> http://www.freeverse.com/games/game/?id=4015

Men det koster jo penge. Jeg har en ældre version liggende, og det var
da mit indtryk, at det er gratis. Jeg syntes ligesom, navnet Freeverse
antydede det. Det er måske først for nylig, det er begyndt at koste
penge?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lyrik

Dato : 10-03-08 01:05

Den 10.03.2008 kl. 00:06 skrev "Henrik Münster" <henrik@muenster.dk>:

> [...]
> da mit indtryk, at det er gratis. Jeg syntes ligesom, navnet Freeverse
> antydede det. Det er måske først for nylig, det er begyndt at koste

Tog du opgraderingen? Den er gratis på Leopard.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-03-08 19:33

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Tog du opgraderingen? Den er gratis på Leopard.

Øh næh. Det havde jeg da ikke set. Jeg henter den nu. Jeg synes, det er
lidt svært at se ud fra hjemmesiden, hvad der er gratis, og hvad der
koster penge. Spillene følger måske med en ny Mac? Jeg kan huske, at vi
engang så dem hos Fona i Århus, og børnene kunne godt lide spillene.
Derfor hentede jeg dem på nettet. Men nu jeg tænker over det, så var det
på en anden Mac, jeg havde sidste år. Måske er de fulgt med min
nuværende.
--
Henrik Münster
Esbjerg