madolie
Fra : ob

Dato : 09-03-08 14:57

Er madolie syrefri.

skal bruge til cykel, skal være syrefri for ikke at ødelægge cykellakken

Fra : Christian Hansen

Dato : 09-03-08 15:19

ob wrote:
> Er madolie syrefri.

Nej. Men desto mindre syre, der er i en madolie, desto bedre er den. På
gode madolier er syreindholdet opgivet.

Mvh christian

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-03-08 15:21

On Sun, 9 Mar 2008 14:57:20 +0100
"ob" <obx@xx.dk> wrote:

> Er madolie syrefri.
>
> skal bruge til cykel, skal være syrefri for ikke at ødelægge
> cykellakken

hvorfor ik bage købe en syrefri cykelolie (eller symaskine olie). Den
kan tit fåes til omkring 10kr og så lugter den ikke af mad.

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : jos

Dato : 13-03-08 23:47

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
On Sun, 9 Mar 2008 14:57:20 +0100
"ob" <obx@xx.dk> wrote:

> [...]
hvorfor ik bage købe en syrefri cykelolie (eller symaskine olie). Den
kan tit fåes til omkring 10kr og så lugter den ikke af mad.

Det kunne jo være begrundelsen for netop at ønske madolie

finn - den altid sultne!

Fra : Hauge

Dato : 09-03-08 15:22

ob wrote:
> skal bruge til cykel, skal være syrefri for ikke at ødelægge
> cykellakken

Er der overhovedet nogle typer smørreolie der er syreholdige i dag? Jeg
mener det ikke.

/Hauge

Fra : ob

Dato : 09-03-08 15:33

> Er der overhovedet nogle typer smørreolie der er syreholdige i dag? Jeg
> mener det ikke.
>
> /Hauge

1000 tak for svarene

fortsat god weekend