Opskrift på Meyers Coq Au Vin?
Fra : David Schjelde

Dato : 09-03-08 09:16

Hej med jer

Jeg brugte på et tidspunkt en opskrift fra Meyers hjemmeside på Coq au
vin. Jeg kan dog ikke finde den mere.

Er jeg så heldig der er nogen der har den?

Mvh
David

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-03-08 11:32

"David Schjelde" <schjeldefjernmig@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Coq au vin. Jeg kan dog ikke finde den mere.
>
> Er jeg så heldig der er nogen der har den?

Mon ikke det er denne ? Du har nok bare overset den :

http://deli.meyersmad.dk/meyers.asp?PageID=12951

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : David Schjelde

Dato : 09-03-08 13:22

Tove Krieger skrev:
> "David Schjelde" <schjeldefjernmig@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er denne ? Du har nok bare overset den :
>
> http://deli.meyersmad.dk/meyers.asp?PageID=12951

Ups - Sorry!

Men tusind tak! Så er aftensmaden hjemme (-:

mvh
david

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-03-08 13:25

> Ups - Sorry!
>
> Men tusind tak! Så er aftensmaden hjemme (-:

Det var da så lidt Jeg er også vild med coq au vin, så den er
blevet gemt.

Fra : David Schjelde

Dato : 09-03-08 18:57

Tove Krieger skrev:
> "David Schjelde" <schjeldefjernmig@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da så lidt Jeg er også vild med coq au vin, så den er
> blevet gemt.

Det smager også helt fantastisk! Selv min 7 årige datter kan lide det.

Det der undrer mig er at når jeg i dag googler Coq au vin, så kommer der
ingen hits til Meyer siden. Og det var en af de første der kom da jeg
googlede den for 1 års tid siden?

Mvh
David

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-03-08 19:56

> [...]
> kommer der ingen hits til Meyer siden. Og det var en af de første
> der kom da jeg googlede den for 1 års tid siden?

Jeg googlede på Claus Meyer og fandt linket lidt nede på siden.

Fra : David Schjelde

Dato : 10-03-08 08:42

Tove Krieger skrev:
> "David Schjelde" <schjeldefjernmig@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg googlede på Claus Meyer og fandt linket lidt nede på siden.

Hmm - måske jer bare er blind

Nå men endnu engang tak for det!

mvh
david