Billeder fra toppen
Fra : Per Emborg

Dato : 16-07-01 19:06

Jeg har lige lagt en del billeder på vores hjemmeside
www.skanderborg.dk
X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Per Emborg

Dato : 16-07-01 19:08

Forkert adr.
Den rigtige er
www.skanderborgmc.dk
X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 16-07-01 19:25

Øøøv nu fortryder jeg endnu mere at jeg ikke top til toppen §;o(

>til per< er det din X-eleven son er på rullefeldt?

Mvh. Thomas
VTR-1000

Fra : Per Emborg

Dato : 16-07-01 19:25

Yep.

--
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 16-07-01 19:51

Jeg har altid været pjattet med X-eleven, måske fordi jeg selv har haft dens
lillebror.

Hvad var resultatet af testen på feltet?

Mvh. Thomas
VTR-1000
ex. Hornet - kun skiftet fordi den døde ;-/
ex. ER-5

Fra : Per Emborg

Dato : 16-07-01 20:00

Se dk.binaer.motor

Fra : Petrich

Dato : 16-07-01 21:29

Fine billeder - jeg føler mig helt tilbage på toppen
XV535S
Flemming