Træf på toppen
Fra : Per Emborg

Dato : 16-07-01 19:02

Jeg har lige lagt en del billeder på vores hjemmeside
www.skanderborg.dk
X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk

Fra : Brian

Dato : 16-07-01 23:51

--
**** W.A.F ****
- - - - - - - - - - - - -
"Per Emborg" <kvikkerten@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige lagt en del billeder på vores hjemmeside
> www.skanderborg.dk

SNIIIIIIIIIIIP

Øhhh jeres hjemmeside????? hvad har skanderborg kommune at gøre med
Skagen????...Ja det er da ikke fordi jeg skal spille klog, mig for mig at se
mangler det link da vist noget????
Prøv med www.Skanderbormc.dk

Orv det er pinligt at et ikke medlem skal rette den!!! *gg*
Brian W.

Fra : Niels S.

Dato : 17-07-01 08:24

Brian skrev

> [...]
> mangler det link da vist noget????
> Prøv med www.Skanderbormc.dk
>
> Orv det er pinligt at et ikke medlem skal rette den!!! *gg*

Og dobbelt pinligt når du så ikke kan skrive den korrekt!!!!!!! *GGGGGG*

Mon det lykkes mig?: http://www.skanderborgmc.dk

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Brian

Dato : 17-07-01 09:44

DOOOOOOOOOOOOOOOOHHH
"Klask"

--
**** W.A.F ****
- - - - - - - - - - - - -

Fra : Brian

Dato : 17-07-01 01:08

Hey Per

Hva det jer der var kørende på en fireblade, hvor der var stået en ventil
af. Jeg synes det ligner den min kammerat Mikkel snakkede om. Den stod i
nærheden af vores pavilion????
KOm i hjem med den??

Brian W.

--
**** W.A.F ****
- - - - - - - - - - - - -

Fra : Per Emborg

Dato : 17-07-01 16:58

Yep der var brændt en ventil (måske) det lød sådan men den er ikke åbnet
endnu , den kom hjem i en kassevogn men det er lidt synd for en model 2000
og så må man jo lige se hvad en garanti er værd
PS ja jeg opdaget det godt med skbg kommune men kunne ikke nå at rette det
Grrrrrrrrrrrr

--
Per Emborg
kvikkerten@mail.dk