Florida Orlando
Fra : ttbrix@mail.dk

Dato : 08-03-08 10:01

Hej, jeg skal en tur til Orlando i Florida i slutningen af april og
har i den forbindelse tænkt på at få et par dyk. Jeg vil derfor høre
om der er nogen der har erfaring med nogle gode/pålidelige
dykkercentre derovre der arrangerer turer (der er 1000 hvis man søger
på google). Derudover vil jeg også gerne høre om der er nogen forslag
til hvor der er bedst at dykke? og et sidste spørgsmål, kan det betale
sig at tage til Bahamas på en lille dykkertur, jeg er blevet
overrasket over hvor kort der er derned - det skal være en færdig
pakke tur. Jeg har kun mulighed for at dykke et par dage eller 3. mvh
Tix