Barselsregler for mandlige funktionærer?
Fra : Jake

Dato : 07-03-08 15:58

Hej,

Jeg er ansat efter funktionærlovens bestemmelser i en privat virksomhed.
Min kontrakt nævner ikke noget om reglerne vedr. barsel. Min kone er
sat til at føde indenfor den næste måneds tid og jeg vil derfor høre om der
er nogen her i gruppen, der kender reglerne for barsel for mandlige
funktionærer?
Der er vist noget om at reglerne lige har ændret sig? Hvis det har nogen
relevans, kan jeg nævne, at jeg blev ansat i juni 2006.

Fra : Bo

Dato : 07-03-08 09:00

On 7 Mar., 16:58, "Jake" <j...@invalidmail.ocm> wrote:
> [...]
> Der er vist noget om at reglerne lige har ændret sig? Hvis det har nogen
> relevans, kan jeg nævne, at jeg blev ansat i juni 2006.

Hej Jake, jeg giver dig linket: http://www.borger.dk/forside/familie-og-boern/boernefamilier/barselsorlov
vh Bo