hjælp til gammel lovstof
Fra : lars

Dato : 06-03-08 13:59

hej

min far har på et tidspunkt printet LBK nr. 906 §99 26-09-2005 sociallov ud
fra intetnettet (som nu hedder §114) vi kan ikke finde den gamle social lov
på nettet mere, hvor kan vi ellers finde den? nogle at de hits vi får påstår
min far at der var underparagraffer til nr 99 det har der ikke været på den
vi fandt på nettet.

hilsen lars andersen

Fra : alexbo

Dato : 06-03-08 14:23

"lars" <levithannSLETDETTE@hotmail.com> skrev

> min far har på et tidspunkt printet LBK nr. 906 §99 26-09-2005 sociallov
> ud fra intetnettet (som nu hedder §114) vi kan ikke finde den gamle social
> lov

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0200.aspx

Alex Christensen

Fra : Studo

Dato : 06-03-08 14:48

On Thu, 06 Mar 2008 13:58:42 +0100, lars wrote:

> hej
>
> min far har p et tidspunkt printet LBK nr. 906 99 26-09-2005 sociallov
> ud fra intetnettet (som nu hedder 114) vi kan ikke finde den gamle
> social lov p nettet mere, hvor kan vi ellers finde den? nogle at de hits
> vi fr pstr min far at der var underparagraffer til nr 99 det har der
> ikke vret p den vi fandt p nettet.
>
> hilsen lars andersen

https://www.retsinformation.dk

søg på nr 906 og år 2005