Tabel- og eller cellespørgsmål.
Fra : Bent Sørensen

Dato : 16-07-01 18:51

Hej NG,

Jeg kan ikke finde ud af hvordan man får en tabel eller celle til at
gå helt op i toppen af siden. Altså at fylde HELE siden, både i toppen
og til siderne. Jeg har flere steder set det gjort, bl.a. på
www.oneworld.org , så det kan jo lade sig gøre.

Skulle der ikke være nogen der kan hjælpe mig!

Med venlig hilsen
Bent Sørensen
Nørresundby

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-07-01 22:40

Mon, 16 Jul 2001 17:51:23 GMT, skrev ignoramus@mail1.stofanet.dk
(Bent Sørensen):

>Jeg kan ikke finde ud af hvordan man får en tabel eller celle til at
>gå helt op i toppen af siden.

Højreklik på siden og under sideegenskaber (page properties) sæt
margen til 0.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Bent Sørensen

Dato : 17-07-01 09:04

On Mon, 16 Jul 2001 23:40:29 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
>Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
>Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.

Tak skal du have! Det var bare lige det!

Venlig hilsen
Bent Sørensen