ThePirateBay sagen analog til "ulovlige" r~
Fra : NoOne

Dato : 02-03-08 11:34

I går aftes da jeg så Discovery så jeg en reklame for et engelsk
bookmaker-firma, og så slog det mig !

Hvorfor har Danske Spil ikke fået nedlagt fodgeforbud mod at danske
kabel-tv leverandøre må distribuerer sat-tv med "ulovlige" reklamer
til danske kunder ?

Det er jo direkte analogt til ThePirateBaySagen. ThePirateBay udnytter
at Sverige fortolker InfoSec derektivet på en måde som gør "torrents"
lovlige i Sverige.

Sat-tv udnytter de engelske reklameregler til at sende fx book-maker
reklamer til danske kunder.

RaZoR ;)

Fra : Studo

Dato : 02-03-08 20:45

On Sun, 02 Mar 2008 11:33:42 +0100, NoOne wrote:

> [...]
> lovlige i Sverige.
>
> Sat-tv udnytter de engelske reklameregler til at sende fx book-maker

Den kan vi jo så fint krydre med sagen om at blokere for allofmp3.com og
dens søstre.

Blokering af en fuldt lovlig virksomhed, hvor landet har en anden
tolkning af ophavsret.

Så der kunne man godt. (OT: i øvrigt et genialt koncept andre
musikbutikker kunne lære af. Du betalte alt efter hvilken kvalitet du
hentede i, og var således ikke underlagt en butiks mening om
musikkvalitet (192kb/s, lol))