Reklamer for spill på dansk hjemmeside
Fra : Nicolai

Dato : 27-02-08 20:19

Vi har modtaget en henstilling om at vi skal fjerne vores reklame for bwin
på vores hjemmesiden.

Kampen kan vi jo formentlig kun tabe, så den henstilling efterlever vi jo
nok, men er der nogen her der kender til andre sager hvor man har taget
kampen?

Jeg mener jo stadig det burde være et frit land vi lever i, så det bringer
lidt mit p*s i kog i rent princip :)

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-02-08 20:52

Nicolai wrote:
> [...]
> kampen?
>
> Jeg mener jo stadig det burde være et frit land vi lever i, så det bringer

http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/anden_sport/article234027.ece

mvh
johan

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-02-08 20:54

Johan Holst Nielsen wrote:

> http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/anden_sport/article234027.ece

Og den er endnu ikke berammet (med mindre det er sket indenfor de sidste
3 uger?) iflg.:
http://www.mediawatch.dk/ladbrokes-sag-lader-vente-pa-sig

Mvh
Johan