Opsigelse af tjeneste ved TDC ?.
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 26-02-08 00:10

Jeg har forsøgt at opsige en tjeneste ved TDC men ingen bekræftelse fået
på min opsigelse! .
Jeg har skrevet følgende på TDC egne hjemmeside TDC/mobil:

TDC har modtaget din henvendelse, og dette er din kvitteringsmail.

Du skrev følgende:

Dit navn: Knud Erik Kofod
Dit telefonnummer: 40xxxxxx
Din mailadresse: xxxxxxx@yyyyy.com
Emne: Opsigelse af Windows Live Messenger Beskriv hvad din henvendelse
drejer sig om:: Jeg har downloadet den gratis version af Windows Live
Messenger til min mobiltelefon 40xxxxxx. Jeg vil gerne hermed opsige min
Live Messenger hos Jer til næste forfald.
det må være den 31. marts 2008, hvortil den er gratis.
Jeg ønsker en bekraftelse fra Jer på min opsigelse af Windows Live
Messenger.
Med venlig hilsen Knud Erik Kofod.

Venlig hilsen
TDC

Bemærk: Denne mail kan ikke besvares.

Tid: 29/01-2008 11:35
IP: 12.345.67.89

Har jeg juridisk opsagt min tjeneste selv om at TDC ikke gider svare mig? .
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-02-08 00:18

KE Kofod / 7100 wrote:

> Har jeg juridisk opsagt min tjeneste selv om at TDC ikke gider svare
> mig? . Mvh.

Ja. Eneste issue kan være hvornår opsigelsen gælder fra, hvilket afhænger
af det aftalte opsigelsesvarsel (men Windoze Live Messenger var vist
"gratis" indtil udgangen af marts, så mon ikke det er tids nok),

Opsigelsen gælder når den er kommet frem, og i dette tilfælde har du fået
en kvittering (per email).

--
Jesper Lund

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 26-02-08 00:50

Jesper Lund skrev:

> [...]
> "gratis" indtil udgangen af marts, så mon ikke det er tids nok),
>
> Opsigelsen gælder når den er kommet frem, og i dette tilfælde har du fået

Jeg har vel bare fået en kvittering på de har modtaget min E-mail, de
har jo ikke kvitteret for min opsigelse, eller hvad ?.
/KE Kofod.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 26-02-08 01:00

Den Tue, 26 Feb 2008 00:49:53 +0100 skrev KE Kofod / 7100:

> Jeg har vel bare fået en kvittering på de har modtaget min E-mail, de
> har jo ikke kvitteret for min opsigelse, eller hvad ?. /KE Kofod.

Selv jeg kan på dette sene tidspunkt se, at svarmailen fra TDC siger:

<citat>TDC har modtaget din henvendelse, og dette er din
kvitteringsmail.</citat>

Så mon ikke du har opsagt aftalen.

MVH.
Karl Erik.
http.//www.ranunkelvej.com

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 26-02-08 01:05

KE Kofod / 7100 skrev:
> [...]
> IP: 12.345.67.89
>
> Har jeg juridisk opsagt min tjeneste selv om at TDC ikke gider svare mig? .
Efter nærlæsning af Deres hjemmeside: www.tdc.dk/messenger kan jeg ikke
finde andet under opsigelse at jeg kan ringe ind og opsige en aftale,
men da jeg altid godt vil have aftaler på skrift så derfor har jeg
skrevet til Dem.
Hvad er TDCs hjemmeside være under KONTAKT hvis de ikke gider svare på
fremsendte E-mail. Jeg kan se i tidligere indlæg at det er et problem
for TDC at svare folk på Deres E-mail.
/KE Kofod.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 26-02-08 01:09

KE Kofod / 7100 skrev:

> [...]
> Hvad er TDCs hjemmeside være under KONTAKT hvis de ikke gider svare på
> fremsendte E-mail. Jeg kan se i tidligere indlæg at det er et problem
Ups. jeg er ikke jurist og jeg kan heller ikke stave kan jeg se, hi,
undskyld.
/KE Kofod.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 26-02-08 09:14

Den Tue, 26 Feb 2008 03:35:42 +0100 skrev Leif Neland:

> Så kan jeg jo også sende en faktura 100.000kr på erstatning af nedetid
> for min internetforbindelse, og skrive at TDC kan acceptere den ved at
> svare på emailen.
>
> Jeg tror ikke TDC's automatiske kvitteringsmail holder som gyldigt
> accept i fogedretten
>
> Leif

Mon ikke der står noget om ansvar ved svigtende internetforbindelse i
TDC's betingelser?

MVH.
Karl Erik.