Tjekke restgæld i biler via nettet
Fra : Bo

Dato : 16-02-08 05:38

NYHED: Nu kan du tjekke for pant i bilen på BilBasen
Få en sikker bilhandel med BilBasens nye online service, der har åbent
det meste af døgnet - nærmere bestemt hverdage kl. 8.00-23.45 og
lørdage kl. 10.00-21.45.
Altså også når du har fri...

Hvis du ønsker at købe en brugt bil af en privat sælger, bør du altid
tjekke i Bilbogen,
om der er pant i bilen, og det kan du nu gøre på www.bilbasen.dk/bilbogen

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-08 14:02

--
Du glemte at skrive at det koster 60 kr. De kan nu være give godt ud, hvis
man har så travlt med at handle at man ikke kan vente til dagen efter...

Fra : Brian

Dato : 16-02-08 14:54

Bo wrote:
> [...]
> tjekke i Bilbogen,
> om der er pant i bilen, og det kan du nu gøre på

Flot forsøg på at skjule en reklame.

Så er det næsten en skam at man selv kan gøre samme trick via
http://kortlink.dk/4tbu dog uden at betale 60,-

/Brian

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-02-08 16:18

> Flot forsøg på at skjule en reklame.
>
> Så er det næsten en skam at man selv kan gøre samme trick via
> http://kortlink.dk/4tbu dog uden at betale 60,-

Ikke samme tjeneste, er du sikker på at få biler med lang tid nok tilbage i
tiden, og hvor taster man registreringsnummer?

Mvh Niels

Fra : Brian

Dato : 16-02-08 16:25

Niels Bengaard wrote:

> Ikke samme tjeneste, er du sikker på at få biler med lang tid nok
> tilbage i tiden, og hvor taster man registreringsnummer?

Man skal såmænd bare søge på f.eks stelnummeret, så popper skidtet op. Kan
du ikke få stelnummeret af en evt. køber, er han nok ikke værd at handle
med.

Hvor langt den går tilbage i tiden ved jeg ikke, men mon ikke hele skidtet
har været elektronisk i temmelig mange år ? Der er jo trods alt for hvor
gammel en bil kan være, og så samtidig være pantsat.

/Brian

Fra : claus b.p.

Dato : 17-02-08 23:04

> [...]
> har været elektronisk i temmelig mange år ? Der er jo trods alt for hvor
> gammel en bil kan være, og så samtidig være pantsat.

Så vidt jeg kan teste går den max. 5 år tilbage.

/Claus