Er dette juridisk bindende?
Fra : Dan270183@gmail.com

Dato : 14-02-08 00:45

Forord:
Der er lavet en plan med at hver lærling skal på skole i uge 8..
Der står i bunden af dokumentet:

-For at opnå den største mulige flexibilitet og den bedst mulige
sammenhæng mellem skole og praktik er det en forudsætning for
gennemførsel af disse planer, at overgå fra den nuværende
bekendtgørelse med 5 valgfri specialefag til den nye bekendtgørelse
med 9 valgfrie specialefag

// Mit spørgsmål er: Hvis jeg tager på denne skole mandag, ville det
være det samme som at underskrive et dokumenter hvor jeg takker ja til
skiftet fra gammel til ny bekendtgørelse når der står som det
ovenover?

Fra : Bo

Dato : 14-02-08 10:00

On 14 Feb., 09:44, Dan270...@gmail.com wrote:
> [...]
> være det samme som at underskrive et dokumenter hvor jeg takker ja til
> skiftet fra gammel til ny bekendtgørelse når der står som det

En skoleplan er omfattet af Direktoratet for Erhvervsuddannelserne
(måske har de skiftet navn) godkendelse og er ikke omfattet af nogen
lovgivning på området. Denne bekendtgørelse må her kaldes et
cirkulære.