Efterlysning Magda Kristine f. Hansen
Fra : Kaj Severin Hansen

Dato : 28-02-08 21:40

Hej

Jeg søger familie og/eller efterkommere til Magda Kristine f. Hansen.

Jeg har pt meget sparsomme oplysninger om hende da hun blev skilt fra
min far omkring 1940, og emnet ikke blev omtalt i familien før efter
min fars død.

Hun er født et sted mellem 1906 og 1916, blev gift med Michael Hansen,
bosat i nærheden af Mou v/Aalborg, på et mindre
landbrug/husmandssted.
De blev skilt omkring 1940+/-, Michael Hansen flyttede til Tornby
mellem Hjørring og Hirtshals, hvor han købte en lille gård og startede
hønseri der, og blev gift med Inga Otillie (født Daugaard)

Michal Hansen er født d. 6/7-1906, Storarden sogn, Ålborg amt (ved
bryllup står der f. 2.7.1906).
Han er søn af Hans Christian Hansen og Elsine Marie (født Jørgensen).

Håber nogen har oplysninger om Magda Kristine eller har gode idéer til
hvor jeg kan går viderer

mvh
Kaj Hansen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 29-02-08 19:37

UPS!
Ved tankeløshed røg min mail hjem i Kajs privat, undskyld Kaj - - -.
Der skulle stå:

Hej Kaj
Mit bedste bud er at du formedelst kr. 52,00 (Prisen kan være steget siden
jeg brugte den) henvender dig til det nærmeste folkeregister.
Eventuelt i din egen kommune, folkeregistret kører landsdækkende.
Prisen dækker oplysning om een person.
Du skal, så vidt muligt, medbringe dokument / er der beviser du har
familierelation til hende / ham du søger oplysninger om.
Jeg lover dig ikke noget, men det er da værd at prøve.
Flemming Svendsen

Fra : Kaj Severin Hansen

Dato : 29-02-08 22:16

God idé