Kærbølling
Fra : erling egeskov

Dato : 25-02-08 15:26

Hej.
Kunne der være nogle som har billeder eller andet fra Kærbølling, 7182
Bredsten. Bla. andet søges der efter Huset som lå på Kærbølling Bakke samt
nede i svinget lå der et bagerri. Længere nede lå der også en Brugs. Bageri
(nedlagt er nærmest ruin), Brugsen er idag Antikforretnig. Jeg søger efter
billeder og historier fra ca. 1951- og frem.
MVH
erling egeskov

Fra : Ib Molbech

Dato : 25-02-08 16:58

Måske har du været på GOOGLE og søge i billeder. Hvis ikke, kan det være en
ide at skrive Kærbølling i søgefeltet og trykke på billeder. Der kommer en
del billeder frem, og deriblandt er der også et par huse.

Mvh
Ib Molbech

Fra : Hugh Watkins

Dato : 26-02-08 01:24

erling egeskov wrote:
> [...]
> (nedlagt er nærmest ruin), Brugsen er idag Antikforretnig. Jeg søger efter
> billeder og historier fra ca. 1951- og frem.

see also
http://maps.google.com/maps?q=K%C3%A6rb%C3%B8lling,&ie=UTF8&t=h&ll=55.699042,9.405713&spn=0.008997,0.026951&z=16&iwloc=addr

zoom in
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=K%C3%A6rb%C3%B8lling,&sll=55.698232,9.402559&sspn=0.002261,0.006271&ie=UTF8&ll=55.699043,9.405721&spn=0.001131,0.003136&t=h&z=19&iwloc=addr

enjoy

Hugh W
--
For genealogy and help with family and local history in Bristol and

http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

GENEALOGE http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : bedsted@vindinggaard~

Dato : 26-02-08 04:24

On 25 Feb., 15:25, "erling egeskov" <erling.eges...@mail.dk> wrote:
> [...]
> (nedlagt er nærmest ruin), Brugsen er idag Antikforretnig. Jeg søger efter
> billeder og historier fra ca. 1951- og frem.

Hej Erling.
Prøv lige at kontakte mig, jeg tror jeg kan hjælpe dig.
Jeg kan kontaktes på bedsted ( snabel A ) vindinggaard.dk
Venlig Hilsen
Joan Bedsted.