Bøssebager får erstatning
Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-02-08 16:01

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-02-08 16:12

Poul Nielsen har bragt dette til os:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article71617.ece
>

> Er det rimeligt??

Ja.

--
I en debat om voldtægt, ytrede Christian R. Larsen
"Dødsstraf til offeret - så er han eller hun da sikker."

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-02-08 16:24

Ludvig Nielsen wrote:
> Poul Nielsen har bragt dette til os:
> Ja.

Utroligt at vi kan være enige..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-02-08 16:26

Hans Joergensen sendte dette med sin computer:

Det skulle jo ske

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-02-08 16:35

"Ludvig Nielsen" skrev i en meddelelse

> Det skulle jo ske

Høre jeg sød musik i baggrunden , i kunne jo mødes

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-02-08 16:36

Michael Meidahl Jensen forklarede:

> Høre jeg sød musik i baggrunden , i kunne jo mødes

LOL

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-02-08 18:25

Ludvig Nielsen wrote:
> Michael Meidahl Jensen forklarede:

> LOL

LOL...

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-02-08 17:27

Ludvig Nielsen wrote:
> Hans Joergensen sendte dette med sin computer:

> Det skulle jo ske

Jeg tilslutter mig.

Per V

--
"Gid jeg kunne trylle, så der ikke fandtes arbejde. Så ville alle
mensker komme hen til mig og gi mig en medalje" Bastian 5? år

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-02-08 17:01

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Utroligt at vi kan være enige..

Men bageren skulle ikke have haft andet end et frossent pølsebrød til at
stoppe op i tarmen.

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-02-08 17:05

Martin Larsen forklarede den 22-02-2008:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Men bageren skulle ikke have haft andet end et frossent pølsebrød til at
> stoppe op i tarmen.

Du ved godt hvad homofobi udspringer af?

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-02-08 18:01

"Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Martin Larsen forklarede den 22-02-2008:

> Du ved godt hvad homofobi udspringer af?

Nej, men jeg ved at du har en slap lukkemuskel.

Mvh
Martin

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-02-08 18:02

Martin Larsen har bragt dette til verden:
> "Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nej, men jeg ved at du har en slap lukkemuskel.

Jeg kan fornemme, at du godt er klar over hvad dit problem er.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-02-08 23:38

Martin Larsen wrote:
> "Ludvig Nielsen" <lunielsen @yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Nej, men jeg ved at du har en slap lukkemuskel.

Sikke da noget lort at lukke ud. Projicerer du nu igen?

/F

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-02-08 17:28

Martin Larsen wrote:

> Men bageren skulle ikke have haft andet end et frossent pølsebrød til
> at stoppe op i tarmen.

Du har vist problemer, lille ven. Er det noget, du har lyst til en
kammeratlig samtale om?

Per V

--
"Gid jeg kunne trylle, så der ikke fandtes arbejde. Så ville alle
mensker komme hen til mig og gi mig en medalje" Bastian 5½ år

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-02-08 18:04

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du har vist problemer, lille ven. Er det noget, du har lyst til en
> kammeratlig samtale om?

Hold dig fra dk.politik med dit filth Vadmand!

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-08 18:26

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hold dig fra dk.politik med dit filth Vadmand!

Har du slet ikke opdaget at du crossposter til også dk.snak.seksualitet?

I øvrigt har videnskabelige [sociologiske] undersøgelser påpeget, at jo
mere seksuelt tiltrukket man er til eget køn, uden at ville indrømme det
over for så sig, desto mere homofob bliver man ...

Der er altså ganske mange herinde der har fundet ud af, hvem de største
skabsbøsser i dk.politik er ... bare tæl deres homofobe udgydelser ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-02-08 20:47

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Der er altså ganske mange herinde der har fundet ud af, hvem de største
> skabsbøsser i dk.politik er ... bare tæl deres homofobe udgydelser ...

Gudskelov tror jeg ikke at jeg er pæderast.

Kunne det iøvrigt tænkes at nogen lider af homofobifobi, siden så mange ikke
kan se hvad denne sag handler om?

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-08 21:01

> [...]

> Gudskelov tror jeg ikke at jeg er pæderast.
>
> Kunne det iøvrigt tænkes at nogen lider af homofobifobi, siden så mange ikke

Den handler vel udelukkende om det samme som dem der er modstandere af
dem der mener, at Obama ikke bør blive præsident som følge af race.

Personligt mener jeg blot ikke at han er nok erfaren ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-02-08 22:19

> Den handler vel udelukkende om det samme som dem der er modstandere af
> dem der mener, at Obama ikke bør blive præsident som følge af race.

Og de skal også slæbes i retten?
Homo'erne bryder sig iøvrigt ikke om at blive kaldt en race. Pas nu på du
ikke får erstatningskrav.

Mvh
Martin

Fra : Homohader

Dato : 23-02-08 13:24

> [...]
>
> Der er altså ganske mange herinde der har fundet ud af, hvem de største
> skabsbøsser i dk.politik er ... bare tæl deres homofobe udgydelser ...

Kan du nævne os bare et kendt eksempel på denne adfærd som jeg betvivler, da
jeg dybest set betvivler at homoseksualitet findes.

Fra : Wilstrup

Dato : 23-02-08 14:16

"Homohader" <hh@mail.tdc.dk> skrev i meddelelsen
> jeg dybest set betvivler at homoseksualitet findes.

Besøg da foreningen for bøsser og lesbiske og tag en snak med
dem, så vil du måske få øjnene op for virkeligheden.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-02-08 15:16

Wilstrup tastede følgende:
> "Homohader" <hh@mail.tdc.dk> skrev i meddelelsen
>
> Besøg da foreningen for bøsser og lesbiske og tag en snak med dem, så vil du
> måske få øjnene op for virkeligheden.

Det tør han ikke, han er bange for at det er dråben der får ham ud af
skabet...

Fra : Homohader

Dato : 23-02-08 17:32

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Homohader" <hh@mail.tdc.dk> skrev i meddelelsen
>
> Besøg da foreningen for bøsser og lesbiske og tag en snak med dem, så vil
> du måske få øjnene op for virkeligheden.

Jamen jeg betvivler ikke at der findes de der tror at de er homoseksuelle.
Det jeg mener er at homoseksualitet kommer fra Satan, men da vi er alle
skabt i guds billede som perfekte individer og som guds børn så er der ingen
homosekualitet i verden, det er indbildning og ikke andet.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 22:27

"Homohader" skrev i en meddelelse:

> Det jeg mener er at homoseksualitet kommer fra Satan

Interessant teori! Kan du så ikke lige forklare, hvorfor denne
afgud kun lader sin satanisme ramme visse mennesker og ikke
andre?

(Jeg har sgu mødt mange sataner m/k gennem livet, men det
har nu ikke påvirket min seksuelle observans. Jeg er måske
blot heldig?

V.h. -- Ib

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-02-08 23:33

Ib Baagøe wrote:

> [...]
>
> (Jeg har sgu mødt mange sataner m/k gennem livet, men det
> har nu ikke påvirket min seksuelle observans. Jeg er måske

Don't feed the troll.

Per V

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-02-08 22:54

Homohader wrote:
> [...]
> men da vi er alle skabt i guds billede som perfekte individer og som
> guds børn så er der ingen homosekualitet i verden, det er indbildning

Sikker på at det ikke er satan der bilder dig noget ind?

(FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-02-08 14:37

Homohader wrote:

> Kan du nævne os bare et kendt eksempel på denne adfærd som jeg
> betvivler, da jeg dybest set betvivler at homoseksualitet findes.

Er dit rigtige navn Ahmadinejad?

Per V

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-02-08 18:48

Martin Larsen wrote:

> Hold dig fra dk.politik med dit filth Vadmand!

Og jeg som troede, at "filth" netop hørte hjemme i dk.politik.

Per V

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-02-08 23:44

Per Vadmand wrote:

> Og jeg som troede, at "filth" netop hørte hjemme i dk.politik.

Ser du Per. Der findes dit "filth" og så findes der højrefjolsernes "filth".
Højrefjolserne har det bare sådan nogenlunde som Hitzb-ut-Tahrir: Er der
nogen der anfælgter deres "tro" er de i deres gode ret til næsten at slå
ihjel for det.

Så var det på plads ---

/FL

Fra : Wilstrup

Dato : 23-02-08 03:11

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i
meddelelsen

> [...]
> nogenlunde som Hitzb-ut-Tahrir: Er der nogen der anfælgter
> deres "tro" er de i deres gode ret til næsten at slå ihjel

Præcis- se blot på Konrads indlæg - han skriver at hvis
konventionerne er imod dansk lovgivning om at ville udvise
folk uden dom med påstande om at de er kriminelle og til fare
for rigets sikkerhed, uden at de kan få lov til at forsvare
sig, så går han ind for overtrædelserne af konventionerne - af
samme grund som Hitzb-ut-Tahrir mener at demokrati ikke er
godt og at de vil afskaffe det hvis de får magt til det.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-02-08 12:20

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> konventionerne - af samme grund som Hitzb-ut-Tahrir mener at demokrati
> ikke er godt og at de vil afskaffe det hvis de får magt til det.

Hallo - Nå, undskyld jeg skal ikke forstyrre jeres intim-spontane snøfte-
klynkegruppe )

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-02-08 12:39

Martin Larsen wrote:
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Hallo - Nå, undskyld jeg skal ikke forstyrre jeres intim-spontane
> snøfte- klynkegruppe )

Bare rolig. Så ondt har vi skam slet ikke af Jer. Nu ved jeg godt at
højrefjols og empati er "contradictions in terms" og vi dermed befærder os
uden for jeres fattesfære. Det undskylder jeg så gerne.

/F

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-02-08 13:09

> Bare rolig. Så ondt har vi skam slet ikke af Jer. Nu ved jeg godt at
> højrefjols og empati er "contradictions in terms" og vi dermed befærder os
> uden for jeres fattesfære. Det undskylder jeg så gerne.

Nåeee hvor er du fin og god, men pas nu på, det ender igen med snøft og
tænders gnidsel!

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-02-08 22:56

Martin Larsen wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Nåeee hvor er du fin og god, men pas nu på, det ender igen med snøft
> og tænders gnidsel!

Igen?

Der er vist noget jeg ikke er orienteret om?

/FL

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-02-08 12:30

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Men bageren skulle ikke have haft andet end et frossent pølsebrød til at
> stoppe op i tarmen.

Hmmm... jo mere højtråbende anti-bøsser er, desto mere prøver de vist at
skjule noget.

Tim

Fra : Poul Nielsen

Dato : 23-02-08 13:21

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Hmmm... jo mere højtråbende anti-bøsser er, desto mere prøver de vist at
> skjule noget.
>
> Tim
Jamen hvad skulle det dog være??

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-02-08 13:45

"Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> wrote in message

> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen hvad skulle det dog være??

Måske noget de skjuler i skabet?

Der må ligge noget "bag", når homoseksuelle kan få deres følelser op i det
gear.

Jeg er personligt hamrende ligeglad med folks seksuelle observans, sålænge
det ikke har noget med børn at gøre. Det lader imidlertid til, at visse
personer har store følelsesmæssige aktier i homoseksualitet.

Ligesom anti-kongehus-nørderne... jeg kan kun sige: få jer dog et liv,
folkens.

Tim

Fra : Per Rønne

Dato : 22-02-08 17:25

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Utroligt at vi kan være enige..

Her kan alle til venstre for Djenghis Khan tilslutte sig .

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 03:37

""Per Rønne"" skrev i en meddelelse:

> Her kan alle til venstre for Djenghis Khan tilslutte sig .

Var Djenghis ikke bøsse?

Hej -- Ib

Fra : Per Rønne

Dato : 23-02-08 07:30

Ib Baagøe <ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

> Var Djenghis ikke bøsse?

Mon ikke han var som folk var flest?

Han fik 100vis af børn, og har næppe skelnet synderligt mellem at ligge
med en pige eller med en dreng; det lå næppe til mongolernes kultur.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-02-08 16:39

"Poul Nielsen" skrev i en meddelelse

> Er det rimeligt??

Man kan jo mene om homosexualitet hvad men vil , men bagermesteren er stadig
ansvarlig for det psykiske arbejdsmiljø.

Så ja det er rimeligt.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-02-08 19:21

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:47beec81$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Man kan jo mene om homosexualitet hvad men vil , men bagermesteren er
> stadig ansvarlig for det psykiske arbejdsmiljø.

Selvfølgelig er bagermesteren ikke ansvarlig for det psykiske arbejdsmiljø.
Dét ansvar deles af samtlige medarbejdere på en arbejdsplads.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 23-02-08 19:31

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Selvfølgelig er bagermesteren ikke ansvarlig for det psykiske arbejdsmiljø.
> Dét ansvar deles af samtlige medarbejdere på en arbejdsplads.

Juridisk er det nu arbejdsgiveren der har ansvaret ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-02-08 19:32

> Juridisk er det nu arbejdsgiveren der har ansvaret ...

Ja, det er dommen jo et bevis på. Skræmmende. Endnu et personligt ansvar er
frataget os.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-02-08 22:59

Jens Bruun wrote:

> Ja, det er dommen jo et bevis på. Skræmmende. Endnu et personligt
> ansvar er frataget os.

Det er jo netop det ledelsesretten går ud på.

Man kan jo ikke både blæse og have mel i munden som arbejdsgiver.

/FL

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 00:15

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse:

> Man kan jo ikke både blæse og have mel i munden som arbejdsgiver.

Det kan jo være, bageren blæser (og) boller med munden...

Hej -- Ib

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-02-08 09:08

Ib Baagøe wrote:

> Det kan jo være, bageren blæser (og) boller med munden...

Åh .. du tænker på at han har potensproblemer og derfor dårligt tåler
homohørmen.
/F

Fra : Pernille

Dato : 22-02-08 17:02

"Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article71617.ece
>

> Er det rimeligt??
Jeg ved det ikke... Det er aldrig sjovt at blive mobbet.
Men jeg synes faktisk, at det er værre, at en lesbisk kvinde, som skal være
"far" til et barn, kræver forældreorlov.
"Kvinden" er fyret, og hendes arbejdsplads bliver derfor stævnet.
?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-02-08 17:21

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> være "far" til et barn, kræver forældreorlov.
> "Kvinden" er fyret, og hendes arbejdsplads bliver derfor stævnet.

Jeg syntes ikke rigtigt at din holdning til sagen virker åbenlys, mener du
at hun skal ha erstatning?.

Fra : Pernille

Dato : 22-02-08 17:35

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes ikke rigtigt at din holdning til sagen virker åbenlys, mener du
> at hun skal ha erstatning?.
Nej, det synes jeg ikke.
Jeg synes, at hvis en lesbisk ønsker børn, så går hun ud og finder sig et
hankønsvæsen.
Gør, hvad der skal til, for at blive gravid, og derefter må hun finde ud af
resten.
Jeg har ikke noget imod, at lesbiske er lesbiske (bare de ikke gør kur til
mig), men det er ikke rimeligt, at arbejdsgiveren skal betale orlov til
Far-lesbisk.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-02-08 17:37

Pernille formulerede spørgsmålet:

> [...]
> mig), men det er ikke rimeligt, at arbejdsgiveren skal betale orlov til

Hvorfor ikke?

Fra : Per

Dato : 22-02-08 17:37

Pernille wrote:
> [...]
> Jeg har ikke noget imod, at lesbiske er lesbiske (bare de ikke gør
> kur til mig), men det er ikke rimeligt, at arbejdsgiveren skal betale

Er det så ok - at moderen får orlov ?

/ Per

Fra : Pernille

Dato : 22-02-08 17:46

> Er det så ok - at moderen får orlov ?

Moderen er jo gravid og skal føde barnet. Så ja, hun skal have orlov.
Det er muligt, at det er sært, at jeg mener som jeg gør, men sådan er det.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-02-08 17:58

Pernille kom med denne ide:

> Moderen er jo gravid og skal føde barnet. Så ja, hun skal have orlov.
> Det er muligt, at det er sært, at jeg mener som jeg gør, men sådan er det.

Hvad med et par, een mand og een kvinde, de får kunstig befrugtning, er
manden berettiget til orlov i din verden.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 03:35

"Pernille" skrev i en meddelelse:

> Moderen er jo gravid og skal føde barnet. Så ja, hun skal have orlov.
> Det er muligt, at det er sært, at jeg mener som jeg gør, men sådan er det.

Nej, du er ikke sær, blot gammeldags.
Da jeg fik barn for 40 år siden, var det kun moderen, der fik
(3 mdr.) orlov. Og det var begrundet i hendes formodede
fysiske svækkelse efter fødslen samt evt. amning.
Det er denne samfundsorden, du tænker i.

I dag gives der orlov til begge forældre. Og hensigten er at
modvirke de omsider erkendte negative konsekvenser af,
at børnene overlades til institutionsopdragelse og knapt
kender deres forældre.
Derfor må der gælde samme regler for fædreorlov, enten
faderen er m eller k.

V.h. -- Ib

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-02-08 12:27

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> modvirke de omsider erkendte negative konsekvenser af,
> at børnene overlades til institutionsopdragelse

Her ryger kæden så af. Det må nok at moderen passer ungen.

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-02-08 23:55

Pernille wrote:
> [...]
> Jeg har ikke noget imod, at lesbiske er lesbiske (bare de ikke gør
> kur til mig), men det er ikke rimeligt, at arbejdsgiveren skal betale

Men en heterofar skal naturligvis?

Er det noget du har prøvet at gennemtænke det her?

/F

Fra : Michael Weber

Dato : 23-02-08 00:24

Pernille wrote:
> [...]
> skal være "far" til et barn, kræver forældreorlov.
> "Kvinden" er fyret, og hendes arbejdsplads bliver derfor stævnet.

Forældreorloven skal vel bare kunne tildeles den/de, der har forældremyndigheden.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : N_B_DK

Dato : 22-02-08 18:26

"Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article71617.ece
>

> Er det rimeligt??

Nej, beløbet er ude af proportioner, når man ser på hvad f.eks voldtægts
ofre får af beløb.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-02-08 18:44

N_B_DK skrev:
> "Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> wrote in message

> Nej, beløbet er ude af proportioner, når man ser på hvad f.eks voldtægts
> ofre får af beløb.

Så, hvis man hævede erstatningssummen til f.eks. voldtægts ofre, ville
det på pudsig vis blive rimeligt?

- cep

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-02-08 18:49

N_B_DK wrote:

> Nej, beløbet er ude af proportioner, når man ser på hvad f.eks
> voldtægts ofre får af beløb.

Snarere et argument for at give dem mere end for at give ham mindre, synes
du egentlig ikke?

Per V

Fra : Kent Friis

Dato : 23-02-08 22:53

Den Fri, 22 Feb 2008 18:25:38 +0100 skrev N_B_DK:
> "Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> wrote in message

> Nej, beløbet er ude af proportioner, når man ser på hvad f.eks voldtægts
> ofre får af beløb.

Der plejer gerningsmanden til gengæld at ryge i spjældet. Mon
bagermesteren vil bytte?

Mvh
Kent

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-02-08 19:04

"Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article71617.ece
>

> Er det rimeligt??

Gu er det ikke nikke nej rimelig, sadel og pedalarbejderen skal tage vare om
sine egne seksuelle tilbøjeligheder.

Fra : Bainz

Dato : 22-02-08 20:36

Ja man skal da ikk dømme folk på deres seksualitet det er ikk retfærdigt,
kender selv en der er på det forkerte hold og han er da ganske flink og gør
som os andre.
Bainz

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-02-08 23:32

"Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article71617.ece
>

> Er det rimeligt??

Tja selvom jeg beskyldes for at have en homofobi, så er der vel rimelighed i
det.

Mvh. Brian

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-02-08 12:26

"Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article71617.ece
>
> Er det rimeligt??

Ja, selvfølgelig er det det.

Tim

Fra : El Trabajador

Dato : 23-02-08 15:13

> "Poul Nielsen" <l@mail.tdc.dk> wrote in message

> Ja, selvfølgelig er det det.

Jeg synes godt nok at beløbet virker vildt overdrevet, når man sammenligner
med hvad ofre for fysisk vold får i erstatning.
--
El Trabajador

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-02-08 15:33

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes godt nok at beløbet virker vildt overdrevet, når man
> sammenligner med hvad ofre for fysisk vold får i erstatning.

Enig.

Principielt, er jeg dog glad for afgørelsen. Det virker som om der er et
skred på vej i Danmark, i den forkerte retning. Vi er, eller burde i
hvertfald være, det fremmeste land i verden, hvad angår tolerence over for
folks seksuelle observanser.

Samtidig med, at den vamle politiske korrekthed styrer TV og medier, så det
ikke længere er tilladt at sige sin mening, er det åbenbart også blevet ok
(igen) at svine homoseksuelle til.

Overfald på bøsseparader og folk der kommer på bøssediskoteker bliver ikke
fordømt... der er altid en undertone af, at "de jo er skyld i det selv". Der
er sgu' ovenikøbet folk der kalder homoseksualitet for en sygdom... jamen
velkommen til dette årtusinde, neandertalere. Rystende.

Jeg synes det er en væmmelig tendens.

Tim

Fra : El Trabajador

Dato : 23-02-08 16:10

> [...]
> det ikke længere er tilladt at sige sin mening, er det åbenbart også
> blevet ok (igen) at svine homoseksuelle til.

Der skal jo lefles for vore besættere. Muhamedanerne har jo ingen tolerance
over for homoseksualitet.
--
El Trabajador

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-02-08 23:01

El Trabajador wrote:
> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der skal jo lefles for vore besættere. Muhamedanerne har jo ingen
> tolerance over for homoseksualitet.
> --
Du trænger vist til et grundlæggende logikkursus. Vær så venlig lige at
forklare logikken i dit udsagn der.

/F

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-02-08 16:59

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> skred på vej i Danmark, i den forkerte retning. Vi er, eller burde i
> hvertfald være, det fremmeste land i verden, hvad angår tolerence over for

Du har jo lige sagt at du ikke selv har tolerance overfor enhver seksuel
afvigelse. Og hvorfor skulle man dog også have det.
Ytringsfrihed går over alt. Folks tarmfølelser må de holde for sig selv.

Mvh
Martin

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-02-08 19:21

> [...]
> "Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du har jo lige sagt at du ikke selv har tolerance overfor enhver seksuel

Hvor får du det fra?... mener du fordi jeg ikke går ind for sex med børn?

> Og hvorfor skulle man dog også have det.

Nej, det ved jeg sgu' heller ikke.

> Ytringsfrihed går over alt. Folks tarmfølelser må de holde for sig selv.

Det er jo to sider af samme sag. Friheden, og ja, ytringsfriheden, er
bestemmende for vores levevis i Danmark, eller var det i hvertfald.

Tim