PowerMac G4 400MHz
Fra : Rikke svenson

Dato : 16-07-01 16:47

Jeg er blevet tilbudt en PowerMac G4 400MHz AGP med:

1Gb ram
40Gb Hd
16 speed CDR
Den ser meget pæn ud, men hvad skal jeg give for sådan en ? Hvad må den
højest koste.

Jeg håber I kan hjælpe mig, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal byde.

Forsat god dag
Rikke

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 16-07-01 21:35

Hvad må den højest koste?

Tja...uden skærm, og hvis det kun er et alm. cdrom drev....ca. 10.000,-
vel...

Mvh
Gunnar

Fra : Rikke svenson

Dato : 17-07-01 00:18

On 16/07/01 22:34, in article B7791C7C.994E%funkpost@mac.com, "Gunnar
Kristiansen" <funkpost@mac.com> wrote:

> Hvad må den højest koste?
>
> Tja...uden skærm, og hvis det kun er et alm. cdrom drev....ca. 10.000,-
> vel...
>
> Mvh
> Gunnar

Det er et 16x10x40 CDRW drev, hvis det kan bruges til noget.

Mvh
Rikke

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 16-07-01 22:18

Rikke svenson <Rikke_svenson@mac.com> wrote:

> [...]
> højest koste.
>
> Jeg håber I kan hjælpe mig, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal byde.

Der er en del RAM i og en stor HD. 11.000,-
--
Jesper Oersted.
"Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property