Er Søren Gericke virksom som kok på noget ~
Fra : Thomas

Dato : 03-03-08 21:05

Hej NG

Efter at have set Søren Ryge og Søren Gericke her til aften, er jeg blevet
lækkersulten.... altså pga maden

En kammerat nåede at spise på Trapholdt museet da han var kok der og var
yderst tilfreds med maden. Jeg kunne godt tænke mig at smage hans no
nonsens kogekundskab.

Er han virksom som kok nogen steder i landet for tiden ?

Mvh

Thomas

Fra : Margrete Johansen

Dato : 03-03-08 22:18

Her: http://www.dk4.dk/?p=plug-side-item;id=1351

Margrete www.smagsuniverset.dk

Fra : Christian Hansen

Dato : 04-03-08 08:53

Margrete Johansen wrote:

> Her: http://www.dk4.dk/?p=plug-side-item;id=1351
>
> Margrete www.smagsuniverset.dk

Minder lidt om Jamie Olivers koncept på
<http://www.fifteen.net/Pages/default.aspx>

Meget positivt og sympatisk

Mvh Christian

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 04-03-08 14:58

> Her: http://www.dk4.dk/?p=plug-side-item;id=1351
>
> Margrete www.smagsuniverset.dk

Grisobasovitch eksisterer ikke længere, der er nu argentinsk restaurant. Mig
bekendt er Søren ikke aktiv i branche længere andet end som foredragsholder
og lejlighedskok.

Anders

http://spisdrik.blogspot.com
www.vinkritik.dk

Fra : Margrete Johansen

Dato : 04-03-08 19:25

"Anders Halskov-Jensen" <anders@vinkritik.dk> wrote in message

> Grisobasovitch eksisterer ikke længere, der er nu argentinsk restaurant.
> Mig bekendt er Søren ikke aktiv i branche længere andet end som
> [...]

ØV, så!

Margrete www.smagsuniverset.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-03-08 21:47

On Mon, 3 Mar 2008 21:05:05 +0100, Thomas wrote:

> Efter at have set Søren Ryge og Søren Gericke her til aften, er jeg blevet
> lækkersulten.... altså pga maden

Hmm - asparges fra dåse - "og det *skal* være dåseasparges" - i færdigkøbte
tarteletbunde?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Samsara

Dato : 19-03-08 02:03

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nonsens kogekundskab.
>
> Er han virksom som kok nogen steder i landet for tiden ?

Det ser ud til, at Søren Gericke står for uddannelsen af køkkenassistenter
hos TV Glad.

Se link: http://www.tv-glad.dk/erhverv/kbh/hvad_er_ge.php

Venligst
Samsara

Fra : fix

Dato : 01-04-08 11:11

Det må man da ikke håbe!

> Det ser ud til, at Søren Gericke står for uddannelsen af køkkenassistenter
> hos TV Glad.
Uhadada!
> Se link: http://www.tv-glad.dk/erhverv/kbh/hvad_er_ge.php
>
> Venligst
> Samsara
Jeg er helt enig i hans koncept, med friske råvarer, enkelt tilberedt.
- men han er s.. da et svin i et køkken.
og endvidere komplet uforståelig. og alting skal jappes. - iøvrigt ligesom
alt andet madpjat i TV - begge kanaler!

finn
nb. undtagelsen er de nye med Price og Price! - Renlighed, og ordentligt
gennemgang af opskrifterne, med masser af smør