Lage til "kebab" kød :o)
Fra : Autocadster

Dato : 03-03-08 20:37

Hvordan laver man en god lage til at lave sit eget "kebab" kød ?

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 04-03-08 15:42

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvordan laver man en god lage til at lave sit eget "kebab" kød ?

Her er en mulighed. Jeg har dog ikke selv prøvet.
http://www.weberguru.dk/forum/viewtopic.php?t=2836&highlight=kebab

Steen.

Fra : Autocadster

Dato : 04-03-08 21:13

Steen Jakobsen tastede følgende:
> "Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Her er en mulighed. Jeg har dog ikke selv prøvet.
> http://www.weberguru.dk/forum/viewtopic.php?t=2836&highlight=kebab

Tak tak... men gerne med krydderier der kan købes i storkbh.

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Ole

Dato : 05-03-08 12:26

Autocadster wrote:
> Steen Jakobsen tastede følgende:

> Tak tak... men gerne med krydderier der kan købes i storkbh.

Kebab.. København, det burde sgutte være umuligt, enhver
"grønthandler" kan levere alt, lige fra selvmordsbombebælter
til mystiske krydderier.. hæ hæ

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 05-03-08 15:27

> Steen Jakobsen tastede følgende:

> Tak tak... men gerne med krydderier der kan købes i storkbh.

Selv tak for hjælpen. Har du prøvet om du kan købe krydderiet? Jeg har da
købt noget tilsvarende i Vejle så det er nok ikke umuligt. Det var jo bare
en pose sharwarma krydderi og noget yougurt der skulle bruges, ikke den
store stak krydderier øverst i artiklen.

Steen.

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 07-03-08 07:05

On 3 Mar., 20:37, Autocadster <autocads...@gmail.com> wrote:
> Hvordan laver man en god lage til at lave sit eget "kebab" kød ?
>
> --
> Venligst
> Autocadster / 2620

Løgsaft og citronsaft + forskellige kebab-krydderi-blandinger, men
især løgsaften giver et lækkert og spændende resultat.

MVH
Malmberg