Sorte oliven
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 24-02-08 18:45

Hej,

Efter en tur i Irma i dag skulle vi have lidt oliven til aftenens salat
- og prøvede disse:

http://www.irma.dk/CCMS/templates/template8_8.asp?iSideID=3047&action=laes&intVareId=3287

Gud hvor er det gode :) Nogle der ved hvor man kan få nogle der ligner
disse? Gerne i størrere "dåser" - eller større antal.

Mvh
johan

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 24-02-08 22:52

Johan Holst Nielsen <spam@phpgeek.dk> wrote in

> Gud hvor er det gode :) Nogle der ved hvor man kan få nogle der ligner
> disse? Gerne i størrere "dåser" - eller større antal.

Prøv din nærmeste grøntsags- eller kødpusher af anden etnisk herkomst end
dansk. De har oftest også glimragende feta.

Fra : Max

Dato : 24-02-08 22:56

Hej Kent

> end dansk. De har oftest også glimragende feta.

Ja, og dadler der er som marcipan, de har også
kondenseret mælk der blever en pragtfuld karamel
af, de har også godt brød og billig chokolade og
grønsagerne er ofte både billige og af god kvalitet
så disse forretninger er virkelig værd at lære at kende

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-02-08 12:44

> [...]
> grønsagerne er ofte både billige og af god kvalitet
> så disse forretninger er virkelig værd at lære at kende

Enig. Også SKAT bør lære disse butikker nærmere at kende.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 25-02-08 15:56

Hej Jens

> Enig. Også SKAT bør lære disse butikker nærmere at kende.

SKAT har såmændt fundet ud af at disse butikker ofte
er rene guldgrupper at besøge :)

--
Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-02-08 15:59

Max skrev:
> Hej Jens

> SKAT har såmændt fundet ud af at disse butikker ofte
> er rene guldgrupper at besøge :)

Guldgrupper?

--
Herluf :·)

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-02-08 16:23

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Guldgrupper?

Er ret sikker på han mener guldgruber ;)

Borset fra det - så tak for alle svarene - jeg vil gå lidt på jagt rundt
omkring.

Mvh
Johan

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 25-02-08 16:53

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Guldgrupper?

Fy, du er ikke i sproggruppen nu

Venlig hilsen Dikte

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 25-02-08 21:52

Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> wrote in news:47c2e46d$0$89169
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Fy, du er ikke i sproggruppen nu

Sproggruben?

Fra : Max

Dato : 25-02-08 17:16

Hej Herluf

> Guldgrupper?

Jeg beklager min ordblindhed, men vi har jo alle
vores fejl, hvad fejler du ?

--
Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-02-08 17:59

Max skrev:
> Hej Herluf

> Jeg beklager min ordblindhed, men vi har jo alle
> vores fejl, hvad fejler du ?

Mange ting.
En af de mest synlige er min "guldmave".

--
Herluf :·)
dk.kultur.mad+drikke er en guldgruppe

Fra : Max

Dato : 25-02-08 19:31

Hej Herluf

> En af de mest synlige er min "guldmave".

Nå, du er almindelig småfed ? :)

--
Mvh Max

Fra : Kent Oldhøj