Tilbehør til italiensk buffet?
Fra : Pipeline

Dato : 23-02-08 05:33

Jeg skal lave en italiensk inspireret buffet, men har problemer med at
finde på noget tilbehør.
Hovedingredienserne bliver:
Pandekager med kødsauce
Div. crostini
Kødboller i tomatsauce m/spagetti
En klassisk lasagne

Dertil laver jeg en tomat/mozarella salat og grillede auberginer m/parmesan.
Laver nok også nogle asparges med parmaskine om.
Men jeg synes der mangler noget grønt, har I nogen forslag?

Mvh
Pipeline

Fra : Inger D.

Dato : 23-02-08 11:17

> [...]
> m/parmesan.
> Laver nok også nogle asparges med parmaskine om.
> Men jeg synes der mangler noget grønt, har I nogen forslag?

Oliven, marinerede artiskokhjerter

Inger D.

Fra : soeren.rasmussen@gma~

Dato : 23-02-08 08:34

Grillet rød peber med olivenolie og hakket persille.

Fra : Margrete Johansen

Dato : 26-02-08 19:04

<soeren.rasmussen@gmail.com> wrote in message
Grillet rød peber med olivenolie og hakket persille.

En grøn salat med Romaineblade, pinjekerner, citronskal, parmesan i flager
med en syrlig olie/eddikedressing? Eller spinatblade med en dressing af
citronsaft, hvidløg og tamari?

Margrete - www.smagsuniverset.dk - her kan du evt. hente inspiration til din
(pandekage)buffet - gå ind under eksempler.