Tapas - inspiration søges
Fra : Kim Schulz

Dato : 20-02-08 06:42

hejsa,
Jeg kom til at love kæresten og en flok af hendes veninder at jeg
ville lave tapas aften for dem i weekenden. Derfor tænkte jeg at jeg
lige ville søge lidt inspiration her i gruppen. Har I derfor
opskrifter/ideer til små retter som kan serveres til sådan en tapas
aften så sig til. Det behøver ikke være tapas i den traditionelle
spanske forstand, men kan bare være små retter som kan spises i en
mundfuld eller 2

så hvad siger i ?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-02-08 17:15

--

Hvad med nogle tortilla-pandekager med haps-fyld? de smager superfedt, kan
skæres i mundrette hapser og er hurtige at lave, endda gerne dagen før så de

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-02-08 11:09

On Feb 20, 5:14 pm, "Nana Sørensen" <n...@sletdetherphobia.dk> wrote:
> [...]
> kan pindes med tandstikker og ædes af veninderne
> De er også gode med philadelphia, strimler eller tynde skiver af roasbeef og

God ide. Hermed noteret.

Fra : Charlotte

Dato : 21-02-08 08:05

Vi spiser med glæde dadler (uden sten) med bacon uden om, det fik vi første
gang i spanien på en tapas restaurant.
Vi plejer at bruge dem i fondue, men vil tro du kan riste dem på en pande
med olie.

God ide. Hermed noteret.

Fra : kim rasmussen

Dato : 21-02-08 12:54