Opskriftssamlinger på nettet
Fra : helle

Dato : 19-02-08 02:16

Jeg høre gerne om danske, gode opskriftssamlinger på nettet, gerne
nogen, hvor man ikke bare søger på opskrifter, men også kan få
inspiration - jeg kender selvfølgelig Arla, SOL, m.fl. .- men jeg
tror, at der derudover findes mange gode. Iøvrigt tak til Kasper
Bergholt for de mange inspirerende indlæg!

Fra : kim rasmussen

Dato : 19-02-08 12:37

hvad med min hjemmeside :
www.lechef.dk
hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 14:04

helle wrote:
> [...]
> tror, at der derudover findes mange gode. Iøvrigt tak til Kasper
> Bergholt for de mange inspirerende indlæg!

Der findes www.dk-opskrifter.dk
Den side bruger jeg selv en del..
Der er flere søgefunktioner, bl.a. kan du søge opskrifter der indeholde de
ting du lige har i køleskabet, du kan få udsendt en ugemadplan hver uge, og
der er så mange opskrifter derinde, både til hverdag, fest, bagværk, dessert
mm at man skal være meget ihærdig for at nå at prøve dem alle inden for
overskuelig fremtid

Louise

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 14:09

Louise wrote:

> [...]
> hverdag, fest, bagværk, dessert mm at man skal være meget ihærdig for
> at nå at prøve dem alle inden for overskuelig fremtid

Ups, forkert adresse, sådan kan det gå når man tror man kan huske den i
hovedet *rødmer*
Den rigtige adresse er: www.dk-kogebogen.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 19-02-08 15:19

Louise skrev:

> Ups, forkert adresse, sådan kan det gå når man tror man kan huske den
> i hovedet *rødmer*
> Den rigtige adresse er: www.dk-kogebogen.dk

Når jeg googler efter mine gode, gamle, danske livretter,
"Boller i selleri", "boller i karry", "Hvidkålsbudding", osv.
kommer der næsten altid noget frem fra "Maduniverset":

http://www.maduniverset.dk/

--
Herluf ·

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-02-08 14:10

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Der findes www.dk-opskrifter.dk
>
> Louise

Det er faktisk en rigtig god side. Den hedder dog kun
www.opskrifter.dk. uden dk foran opskrifter. Jeg har den i hvert
fald i "foretrukne".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 19:23

Tove Krieger wrote:
> "Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er faktisk en rigtig god side. Den hedder dog kun
> www.opskrifter.dk. uden dk foran opskrifter. Jeg har den i hvert
> fald i "foretrukne".

Hej Tove

Jeg er ked af at give dig uret, men den side jeg linker til er faktisk en
anden side end den du linker til...
Men har begge i Foretrukne

Louise (og Buster)

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-02-08 19:50

> Hej Tove
>
> Jeg er ked af at give dig uret, men den side jeg linker til er
> faktisk en anden side end den du linker til...
> Men har begge i Foretrukne
>
> Louise (og Buster)

Hej Louise.

Jo, det fandt jeg da også ud af. Har kigget på "din" side. Den er
også vældig fin, så den kommer med i "foretrukne" også, ;.)

--
Venlig hilsen Tove & Mini
Beware of people who dislike cats

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 19-02-08 18:16

On Tue, 19 Feb 2008 01:15:56 -0800 (PST), helle <hbknudsen@gmail.com>
wrote:

> [...]
>tror, at der derudover findes mange gode. Iøvrigt tak til Kasper
>Bergholt for de mange inspirerende indlæg!

Hej Helle!

Skamløst skulle jeg lige til at foreslå min side, men det viste sig
unødvendigt. Tak for de pæne ord!

--
Mvh.

Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net (Seneste nyt: Koteletter med confiteret
selleri, portobellosauce & friteret timian)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-02-08 12:17

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> writes:
>Hej Tove
>
>Jeg er ked af at give dig uret, men den side jeg linker til er faktisk en
>anden side end den du linker til...
>Men har begge i Foretrukne

Man kan ikke bruge dit link - får at vide at serveren ikke findes - kan
der være fejl i adressen?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-02-08 12:41

On Wed, 20 Feb 2008 12:17:24 +0100, Frank Løkkegaard wrote:

> Man kan ikke bruge dit link - får at vide at serveren ikke findes - kan
> der være fejl i adressen?

"Man"? Hos mig virker det da udmærket. Hvis ikke det virker ved at
dobbeltklikke på linket, så prøv at skrive eller kopiere adressen manuelt i
din browser.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : BRS

Dato : 20-02-08 12:48

Der er jo også DR hjemmeside, der er mange spændige opskrifter:
http://www.dr.dk/Mad/Forside.htm

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 21-02-08 11:23

eller denne
http://www.kvik.com/da-DK/cooking_web/madweb/

Edwin Elowsson

"If you have a difficult task, give it to a lazy person
- they will find an easier way to do it." - Hlade's Law

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-02-08 13:04

Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> writes:
>"Man"? Hos mig virker det da udmærket. Hvis ikke det virker ved at
>dobbeltklikke på linket, så prøv at skrive eller kopiere adressen manuelt
>din browser.

Her virker det fortsat ikke.
Heller ikke med copy-paste
satte så linket i søgefeltet på google - hvilket også gavet findes ikke
resultat. Mystisk!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Hauge

Dato : 20-02-08 13:26

Hej
Frank Løkkegaard wrote:
> Her virker det fortsat ikke.
> Heller ikke med copy-paste

Der er to links i denne tråd der minder om hinanden.

www.opskrifter.dk der virker

www.dk-opskrifter.dk der *ikke* virker.

Hvilken er der der ikke virker for dig?

Mvh Hauge

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-02-08 01:45

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> writes:

>www.dk-opskrifter.dk der *ikke* virker.
>
>Hvilken er der der ikke virker for dig?

Denne!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 08:53

Frank Løkkegaard wrote:

> Denne!

Som jeg også har skrevet andetsteds i tråden er det mig der har postet et
forkert link.. Troede jeg kunne huske det i hovedet, men nej...
Det rigtige link, som jeg ville poste, er: www.dk-kogebogen.dk

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-02-08 12:02

> [...]
>Som jeg også har skrevet andetsteds i tråden er det mig der har postet et
>forkert link.. Troede jeg kunne huske det i hovedet, men nej...

Nåmenså - jeg kan jo også bare læse indlæggene. Tak for korrektionen!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311