Chili peanuts i Rema1000?
Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-02-08 09:52

Rema1000 har tilbud på Chili Peanuts i denne uge, en pose på mellem 300
og 450 gram til kr. 15.

Er der nogen der har prøvet dem? Er de go'e? Hvor mange gram nødder får man?

Kims Chili Peanuts prøvede jeg for et par år siden, og det var en meget
tam affære.

Dem man kan købe i Netto synes jeg er udmærkede, men det er lidt dyrt
med 10 kroner for 125 gram.

Man kan også købe nogle Trope Snack(?) chilinødder forskellige steder,
bl.a. Føtex, men de er dyrere end Nettos, uden at være bedre.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lars

Dato : 19-02-08 17:25

Peter Knutsen skrev:
> [...]
>
> Man kan også købe nogle Trope Snack(?) chilinødder forskellige steder,
> bl.a. Føtex, men de er dyrere end Nettos, uden at være bedre.

Den minemale investering taget i betragtning, så kunne du vel bare købe
en pose....

Fra : Peter Knutsen

Dato : 19-02-08 17:38

Lars wrote:
> Den minemale investering taget i betragtning, så kunne du vel bare købe
> en pose....

Jeg har først være i Rema 1000 nu, og der var udsolgt af chilipeanødderne.

Til gengæld havde de 450 gram majssnacks med chili, som jeg købte en
pose af. Til kr. 15.

De er så ikke voldsomt gode, især ikke hvis man ikke er fan af
majssnacks, men smagen er dog bedre end Kims chilipeanuts, som var en
meget kedelig affære...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org