Alkohol fri øl hvor?(KBH)
Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 18-02-08 01:15

Hej,

Nogle bud på hvor man kan købe alkohol frie øl ud over Tubor super
light.

Vil gerne have fingre i nogle Clausthaler og andet godt.

mvh
Morten

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 18-02-08 11:42

morten.b.johansen@gmail.com wrote:

> Vil gerne have fingre i nogle Clausthaler og andet godt.

De bliver importeret af Theobrands så mon ikke de kan fortælle dig hvor de
kan købes?

http://www.theobrands.dk

Ebbe

Fra : Kim S

Dato : 19-02-08 23:33

<morten.b.johansen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Hej,
>
>Nogle bud på hvor man kan købe alkohol frie øl ud over
>Tubor super light.

Det var da en gyselig tanke... Alkohol fri øl ??
Hva' med alkoholfri cognac ?

Mvh, Kim

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-02-08 11:32

Kim S wrote:

> Det var da en gyselig tanke... Alkohol fri øl ??

Jeg er faktisk blevet narret af en Clausthaler for nogle år siden. Det er
ikke nogen stor pilsner men den smager OK - og det var først da jeg fik
kigget på etiketten at det gik op for mig at den var alkoholfri.

> Hva' med alkoholfri cognac ?

Sku' det være morsomt?

Ebbe

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 20-02-08 12:35

Kim S skrev:

> Det var da en gyselig tanke... Alkohol fri øl ??
> Hva' med alkoholfri cognac ?

Tænk på de stakkels mennesker der skal køre bil.

Hvis man godt kan lide en god "velskænket" til maden
undervejs ned gennem Europa, er en Clausthaler nu
ikke det værste man har.

--
Herluf :·)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-02-08 12:19

"Kim S" <Not@valid.dk> writes:

>Det var da en gyselig tanke... Alkohol fri øl ??

Hmmm Ja, det er fuldkommen modsætningsfyldt - ganske lige som cykelferie

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : tutmarie@gmail.com

Dato : 21-02-08 00:30

On 18 Feb., 09:14, "morten.b.johan...@gmail.com"
<morten.b.johan...@gmail.com> wrote:
> [...]
> light.
>
> Vil gerne have fingre i nogle Clausthaler og andet godt.

Jeg har set Erdinger Alkoholfrei i Irma - den skulle vist være
udmærket.

Anne

Fra : morten.b.johansen@gm~

Dato : 21-02-08 03:29

On Feb 21, 8:29 am, tutma...@gmail.com wrote:

> Jeg har set Erdinger Alkoholfrei i Irma - den skulle vist være
> udmærket.
>
> Anne

Tak for den info :) Må straks i Irma!

Til Kim og andre sjoverer så er det til den storgravide kæreste som
godt kan lide en god øl!

Morten

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-02-08 12:01

"morten.b.johansen@gmail.com" <morten.b.johansen@gmail.com> writes:

>Til Kim og andre sjoverer så er det til den storgravide kæreste som
>godt kan lide en god øl!

)) jeg er vist en af sjoverne...

Tillykke til jerg begge, og skål til både dig og fruen!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311