Brunsviger - att. Trine
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 15-02-08 21:04

Den fortræffelige brunsvigeropskrift, du postede - hvor stor en
bradepande bruger du?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Anne-Mette Hansen

Dato : 16-02-08 09:48

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> skrev i en meddelelse
> Den fortræffelige brunsvigeropskrift, du postede - hvor stor en bradepande
> bruger du?
>
> Venlig hilsen Dikte

Jeg brugte opskriften i mandags, og der brugte jeg min bradepande til ovnen.

Mette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-02-08 09:57

Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> writes:

> Den fortræffelige brunsvigeropskrift, du postede - hvor stor en
> bradepande bruger du?

Den til ovnen. Jeg har brugt flere forskellige, alt efter hvilken ovn
jeg lige havde. Den nuværende bradepande er 40*38 cm.

Det glæder mig, at I kan lide den. :)

Mvh Trine

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-02-08 10:45

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Den til ovnen. Jeg har brugt flere forskellige, alt efter hvilken ovn
> jeg lige havde. Den nuværende bradepande er 40*38 cm.
>
> Det glæder mig, at I kan lide den. :)

Tak, jeg holder fødselsdag i morgen og har tænkt at servere rigtig
nordjysk kagemand af brunsviger :P

Venlig hilsen Dikte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-02-08 11:07

Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> writes:

> Tak, jeg holder fødselsdag i morgen og har tænkt at servere rigtig
> nordjysk kagemand af brunsviger :P

Det lyder rigtig godt. Jeg har heller aldrig kunnet vænne mig til det
her wienerbrødsnoget man serverer i Midtjylland. Til en fødselsdag
skal man altså have brunsviger!

Faktisk overvejer jeg at bage en og stoppe i fryseren og tage med ind
til jordemødrene og alle de andre, når jeg skal føde her om et par
uger. Mit barns ankomst skal da fejres på behørig vis!

Mvh Trine

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-02-08 11:35

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Det lyder rigtig godt. Jeg har heller aldrig kunnet vænne mig til det
> her wienerbrødsnoget man serverer i Midtjylland.

Nej, det er noget snat, er det.

Til en fødselsdag
> skal man altså have brunsviger!

Åh, hvor er jeg enig

> Faktisk overvejer jeg at bage en og stoppe i fryseren og tage med ind
> til jordemødrene og alle de andre, når jeg skal føde her om et par
> uger. Mit barns ankomst skal da fejres på behørig vis!

Det kan du lige så godt, når du alligevel bare venter. Og det vil
absolut være passende. Hvor planlægger du at føde?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-02-08 15:44

Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> writes:

> Det kan du lige så godt, når du alligevel bare venter. Og det vil
> absolut være passende. Hvor planlægger du at føde?

Tre uger til termin. Det sidste stykke tid har jeg lavet dobbelt
portion af aftensmaden. En til nu og en til fryseren. Så nu er der
også ved at være fyldt op.

Mvh Trine

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 16-02-08 16:13

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Tre uger til termin. Det sidste stykke tid har jeg lavet dobbelt
> portion af aftensmaden. En til nu og en til fryseren. Så nu er der
> også ved at være fyldt op.

Hehe, jeg spurgte hvor og ikke hvornår du skulle føde den lille Harry
eller Hermione

Venlig hilsen Dikte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-02-08 16:58

Benedikte Brisson <kuduli@vide.invalid> writes:

> Hehe, jeg spurgte hvor og ikke hvornår du skulle føde den lille Harry
> eller Hermione

Ammehjerne! Det må det være. Randers Sygehus. Jeg satser på at der
ikke kommer en snestorm eller andet forbi. :) Randers er tættest på og
jeg har sådan en teori om at man ikke har lyst til at køre alt for
langt med veer.

Mvh Trine