HJemmeside med kogebogs index
Fra : Bjarne Holm Lorenzen

Dato : 15-02-08 17:26

Hej Gruppe!

Jeg har gennem et stykke tid haft linket til en hjemmeside med et
søgbart index i en bunke danske kogebøger... Nu har jeg mistet linket
er der en her i gruppe som kan hjælpe mig med linket.

/Bjarne

Fra : Gamle

Dato : 15-02-08 19:29

Bjarne Holm Lorenzen wrote:
> [...]
> søgbart index i en bunke danske kogebøger... Nu har jeg mistet linket
> er der en her i gruppe som kan hjælpe mig med linket.

Hej.

Er det denne http://www.web-reolen.dk/side26.htm ?

Mvh.
Torben

Fra : Bjarne Holm Lorenzen

Dato : 15-02-08 22:00

On Fri, 15 Feb 2008 19:29:15 +0100, "Gamle" <torbenth@it.dk> wrote:

>Hej.
>
>Er det denne http://www.web-reolen.dk/side26.htm ?

Hej Igen

Nope, det er en side hvor man kan søge i indholdfortegnelsen i en
bunke forskellige kogebøger, resultatet kommer ud som "kogebog"
"sidenummer"

Men tak for inputtet :)

/Bjarne