En god bøf til rimelige penge i KBH ?
Fra : Jesper Andersen

Dato : 14-02-08 12:54

Hejsa...
Mig og kæresten skal til KBH her inden længe, og i den forbindelse
skal vi jo selvfølgelig ud og ha noget at spise.
Vi kunne godt tænke os at få en god bøf på ca 300-400g...
Kan dette lade sig gøre uden at skulle af med 400-500 kroner ?
(Kender godt til Jensens bøfhus og hereford...)

Håber nogen har nogle gode erfaringer....

Mvh
Jesper Andersen

Fra : mcloud

Dato : 14-02-08 14:15

"Jesper Andersen" <jaREMOVE@sindby.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa...
> Vi kunne godt tænke os at få en god bøf på ca 300-400g...
> Kan dette lade sig gøre uden at skulle af med 400-500 kroner ?

Hej
Jeg syntes dette sted er formidabelt
http://www.reefnbeef.dk/hovedret.htm

mvh mcloud

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 14-02-08 14:22

Jesper Andersen wrote:
> [...]
> Vi kunne godt tænke os at få en god bøf på ca 300-400g...
> Kan dette lade sig gøre uden at skulle af med 400-500 kroner ?

Reef'n Beef i Jernbanegade serverer en 600 grams bøf (Mountain Man) for kr
334,-. Se mere på http://reefnbeef.dk/index_dan.htm

Nap en Death by Chocolate til dessert og så behøver I såmænd ikke at have
madpakke med i seng.

Ebbe - der er en smule inhabil idet jeg er i familie med ejeren

Fra : -V-

Dato : 14-02-08 11:37

On Feb 14, 12:53 pm, Jesper Andersen <jaREM...@sindby.dk> wrote:
> Vi kunne godt tænke os at få en god bøf på ca 300-400g...
> Kan dette lade sig gøre uden at skulle af med 400-500 kroner ?
> (Kender godt til Jensens bøfhus og hereford...)

Jeg spiste på Salon 39 (www.salon39.dk) på Frb for nogle uger siden.

Ud over at stedet er enormt hyggeligt, og at betjeningen var helt i
øjet, så fik jeg den bedste entrecôte jeg nogensinde har fået.
Serveret med polenta (som åbenbart er hot lige nu...) og lidt bagte
rodfrugter for 149,-.

Det gør jeg rigtigt snart igen.

-V-

Fra : Claus Nielsen

Dato : 14-02-08 14:00

"Jesper Andersen" <jaREMOVE@sindby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Kender godt til Jensens bøfhus og hereford...)
>
> Håber nogen har nogle gode erfaringer....

Jeg har lige været på www.rexrepublic.dk ude på østerbro og få en super god
bøf..

Det kan anbefales

/Claus

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 13:52

Jesper Andersen wrote:
> [...]
> (Kender godt til Jensens bøfhus og hereford...)
>
> Håber nogen har nogle gode erfaringer....

Rex Republic eller Reef'n'Beef er gode bud.