Levering af frugt og grønt
Fra : twinie

Dato : 11-02-08 01:11

Hej,

Måske ikke helt den rigtige gruppe, men da læserne her, formodenligt sætter
pris på gode råvarer, er der måske alligevel nogen der kan hjælpe...

Jeg har tidligere abboneret på ugenligt levering hos Satou og var tilfreds
med kvaliteten, men stoppede, da jeg blev træt at firmaets rod i
regnskaberne (gentagne gange udfaktureringer af samme varer, på trods af at
der blev betalt til tiden via betalingsservice).

Det jeg ønsker er:

Ugenlig levering af grønsager
Ugenlig levering af frugt
Friske råvarer
Levering privat adresse eller et lokalt samlested i Københavnsområdet
Bestillinger og ændringer skal kunne foretages via internettet.

Jeg har kigget på Årstiderne, men der kan man tilsyneladende ikke tilmelde
sig via internettet... I hvertfald ender de 5 siders tilmelding med at
fortælle at man skal ringe eller skrive til dem i stedet.

Erfaringer og gode råd omkring firmaer der kan levere ovenstående, modtages
med glæde

mvh Jette.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-02-08 06:03

Jette skrev:

> [...]
> området
> Bestillinger og ændringer skal kunne foretages via internettet.

Måske helt ved siden af, men hvis du kan leve med levering hver
tredje uge, kan jeg anbefale Birkemosegård:

· http://www.birkemosegaard.dk/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : twinie

Dato : 11-02-08 21:59

> · http://www.birkemosegaard.dk/

Det ser rigtigt godt ud. Desværre bor jeg i lejlighed uden de store
opbevaringsmuligheder, så en bestilling af grønsager der skal holde i 3
uger, vil ikke du....

mvh Jette.

Fra : Inger D.

Dato : 11-02-08 08:43

> [...]
> fortælle at man skal ringe eller skrive til dem i stedet.
>
> Erfaringer og gode råd omkring firmaer der kan levere ovenstående,

Jeg har før bestilt frugt og grønt hos Årstiderne via nettet uden problemer.
Her du prøver hér:
http://kundeoprettelse.aarstiderne.com/Trin%201%20Vaelg%20kasse.aspx
deres hjemmeside?

Inger D.

Fra : Kirsten Marker

Dato : 11-02-08 10:00

Årstidernes varer som frugt og grønt er ok, men rod i leverancer og et
STORT rod i
regnskab for ca. 1 år siden, så jeg vil absolut ikke anbefale Årstiderne som
leverandør.
Har fået en mindre grønthandler til at komme med netop de varer
jeg ønsker uden vederlag, varerne her er hver gang tip top og bestilling
blot een dag
i forvejen, varerne er lidt dyrere end i discountforretninger men jeg
betaler glædeligt over netbank (8dage kredit) hver gang. .Jeg kan bestille
telefonisk eller med E-mail. og varerne bliver bare sat uden for min dør
efter eget ønske. .
Er der ikke en grønthandler (indvandrer) i nærheden hvor du bor, som
eventuelt kunne levere dig de ønskede varer, jeg ville prøve.
Mvh/Kirsten

Fra : Inger D.

Dato : 11-02-08 10:27

> Årstidernes varer som frugt og grønt er ok, men rod i leverancer og et
> STORT rod i
> regnskab for ca. 1 år siden, så jeg vil absolut ikke anbefale Årstiderne
> som leverandør.

Jeg har kun haft gode oplevelser med årstiderne og har aldrig været påvirket
af rod i regnskaber eller leverancer.

Inger D.

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 12-02-08 00:20

> Jeg har kun haft gode oplevelser med årstiderne og har aldrig været
> påvirket af rod i regnskaber eller leverancer.
>
> Inger D.

Sådan er verden så forskellig. Jeg har kun dårlig erfaring med Årstiderne.
Leverancerne var for dyre og for dårlige. Jeg leder stadig efter en
pålidelig grøntleverandør.

Anders
http://spisdrik.blogspot.com
www.vinkritik.dk

Fra : Henriette Døssing

Dato : 11-02-08 18:47

twinie skrev:

> [...]
> med at fortælle at man skal ringe eller skrive til dem i stedet.
>
> Erfaringer og gode råd omkring firmaer der kan levere ovenstående,

Vi har tidligere benyttet Årstiderne men syntes til sidst, at kvaliteten
blev for dårlig.

Nu bruger vi www.torvet.dk - og sammensætter selv "indkøbslisten".

Udover frugt og grøntsager leverer de også mejeriprodukter, fisk, kød,
pålæg, kolonial og alt, hvad man ellers kan finde i supermarkedet. Vi er
meget tilfredse både med kvaliteten og med, at vi ikke længere selv skal
bruge så meget tid i det lokale supermarked eller på at slæbe varerne
hjem selv

Henriette Døssing

Fra : Dido

Dato : 11-02-08 19:17

Vi bruger også www.torvet.dk og er meget glade for det - kvaliteten er i
top. Vi kunne bare ønske ugentlig levering :o/

/Dorthe

Fra : Henriette Døssing

Dato : 11-02-08 19:31

Dido skrev:
> Vi bruger også www.torvet.dk og er meget glade for det - kvaliteten er i
> top. Vi kunne bare ønske ugentlig levering :o/
>
> /Dorthe

Vi får da leveret en gang om ugen - men det afhænger måske af, hvor i
landet man bor...

Henriette Døssing

Fra : twinie

Dato : 11-02-08 22:05

> [...]
> bruge så meget tid i det lokale supermarked eller på at slæbe varerne hjem

Jeg har kigget på siden, og du har ret, - det ser rigtigt godt ud. Har nu
lavet en bestilling på en frugtkasse og lidt forskelligt grønt. Glæder mig
til torsdag morgen, - eller rettere eftermiddag (...) når jeg ikke behøver
at handle ind til weekenden

mvh Jette.