Is-maskine
Fra : Michael Tranekjer

Dato : 16-07-01 14:35

Hej, alle I gourmet-guruer!

Er der ingen, der kan hjælpe mig med info om hvor i Storkøbenhavn jeg kan
erhverve mig en ismaskine? Det eneste sted, jeg har fundet er Illum, hvor
deres udvalg er på hele to maskiner, hvilket jo ikke er fantastisk.

Har I også anbefalinger til det bedste køb?

Hilsen fra den is-sultne

Trane =;o}

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-07-01 15:22

Michael Tranekjer <michaeltranekjer@yahoo.com> wrote:

> [...]
> deres udvalg er på hele to maskiner, hvilket jo ikke er fantastisk.
>
> Har I også anbefalinger til det bedste køb?

Jeg har en Philips Delizia og den er kanon. Det har været oppe at vende
før her i gruppen, men vi tager den igen.

Det er MEGET vigtigt at du sikre dig at fryseelementet kan pilles ud af
den maskine du vælger, så du kan købe et ekstra element til maskinen.

Den model jeg har er den gamle Philips model og den nye som jo burde
være smartere kan fryse elementet ikke pilles op af, hvilket er totalt
usmart.

Jeg laver isen direkte i mit fryseelement og kan derfor lave fx.
hindbæris i det ene og så sætte et frisk element i og lave en anden is i
den den næste.

Hindbæris er klart det bedste - du køber aldrig færdig is igen.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 16-07-01 18:45

Mon, 16 Jul 2001 16:22:28 +0200, skrev jesper@gylling.net (Jesper
Haaber Gylling) :

>Hindbæris er klart det bedste - du køber aldrig færdig is igen.

Må vi be' om opskriften ?????

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 16-07-01 18:45

Mon, 16 Jul 2001 13:35:20 +0000 (UTC), skrev
michaeltranekjer@yahoo.com (Michael Tranekjer) :

> [...]
>deres udvalg er på hele to maskiner, hvilket jo ikke er fantastisk.
>
>Har I også anbefalinger til det bedste køb?

Jeg har lige fået en ismaskine-del til min Kenwood-køkkenmaskine i
fødselsdagsgave, og det kan jeg anbefale - hvis man altså har
køkkenmaskinen i forvejen (ellers vil det nok blive en noget dyr
løsning).
Det er ret smart, at man ikke skal finde plads til en helt ny maskine
i køkkenskabet, men "kun" til en skål med køleelement + en omrører.