Nogen som kan oversætte for mig?
Fra : Dak

Dato : 02-03-08 14:24

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=53510411

Hvad betyder "Potten er åben"?

Og nogen som ved hvad mærke det er fra udseendet?

Og ikke mindst, vil det give original lyd eller stur stur lyd.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Bo Christensen

Dato : 02-03-08 14:36

åben=stur lyd,
mærket kender jeg ikke

Fra : Armand

Dato : 02-03-08 14:58

Dak skrev:

> [...]
>
> Og nogen som ved hvad mærke det er fra udseendet?
>
> Og ikke mindst, vil det give original lyd eller stur stur lyd.

Velsagtens at det drejer sig om en genenmgangs-dæmper, i modsætning til
de originale refleksions-dæmpere.

Og gennemgangsdæmpere larmer mere :-|

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-03-08 16:40

Armand skrev:

> Velsagtens at det drejer sig om en genenmgangs-dæmper, i modsætning
> til de originale refleksions-dæmpere.
>
> Og gennemgangsdæmpere larmer mere :-|

Én af dem hvor man kan stikke et kosteskaft helt op til
udstødningsventilerne!

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Dr. Enduro

Dato : 02-03-08 17:48

Dak skrev:
> [...]
>
> Og nogen som ved hvad mærke det er fra udseendet?
>
> Og ikke mindst, vil det give original lyd eller stur stur lyd.

Yes, stur stur (=ulovlig) lyd. Mærket er en G&G:
http://www.geg-bike-exhausts.co.uk/

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Dak

Dato : 02-03-08 20:00

> Yes, stur stur (=ulovlig) lyd.

Nå ja, alt godt er jo ulovligt. næsten da.

>Mærket er en G&G: http://www.geg-bike-exhausts.co.uk/

har du prøvet en?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-03-08 21:06

Dak wrote:

> Nå ja, alt godt er jo ulovligt. næsten da.

Larm er ikke godt..

--
vh
Torben

Fra : Dak

Dato : 02-03-08 21:07

> Larm er ikke godt..

tjaaa... prøv at gå til roskilde festival og sig de skal skrue ned for
musikken.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-08 07:58

Dak wrote:

> tjaaa... prøv at gå til roskilde festival og sig de skal skrue ned for
> musikken.

Der er himmelvid forskel på Metallica Live på Roskilde festival og et
ego der skal stives af med larm på Roskildevej.

--
vh
Torben

Fra : Ole

Dato : 03-03-08 18:33

Torben Scheel wrote:

> Larm er ikke godt..

Nææ, så er det bedre at købe en MC der lyder
godt ..lovligt.

Hvad er det bøden er på nu, 5K ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-03-08 08:30

Ole wrote:

> Hvad er det bøden er på nu, 5K ?

Hjul og stejle i dfm

--
vh
Torben

Fra : Dr. Enduro

Dato : 02-03-08 21:39

Dak skrev:

> har du prøvet en?

Nej, har heller aldrig set/hørt en i virkeligheden, men du kan finde
videoer med den på youtube.

Hvis jeg var dig, ville jeg nu hellere købe en godkendt potte som f.eks.
BOS eller noget i den stil, som har en fed, men (for andre) stadig
udholdelig lyd, der holder sig inden for lovens grænser (sådan da).

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Dak

Dato : 03-03-08 15:39

> Hvis jeg var dig, ville jeg nu hellere købe en godkendt potte som f.eks.
> BOS eller noget i den stil, som har en fed, men (for andre) stadig
> udholdelig lyd, der holder sig inden for lovens grænser (sådan da).

Ja men nu er det prisen jeg tænker på. Hvis det er for højt så kan man da
putte noget dæmperuld eller lign i har jeg fået læst mig frem til på denne
type potte.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 16:47

On Mon, 3 Mar 2008 15:38:50 +0100, Dak wrote:

> Ja men nu er det prisen jeg tænker på. Hvis det er for højt så kan man da
> putte noget dæmperuld eller lign i har jeg fået læst mig frem til på denne
> type potte.

Tjae, men det holder næppe ret længe.....

Men et godt råd, brug pengene til nye fjedre i forgaflen i stedet, dét er
noget at Du får fornøjelse af. Wilbers, Wirth mfl. har et rigtigt godt ry,
og Du vil ikke kunne kende cyklen igen.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : Grunnet

Dato : 03-03-08 16:47

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja men nu er det prisen jeg tænker på. Hvis det er for højt så kan man da
> putte noget dæmperuld eller lign i >

Jeg tror nu ikke at dæmperuld kan sænke prisen

--
Steen (der lige fik lyst til at være "ordkløver" )
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-08 17:09

On Mon, 3 Mar 2008 16:47:12 +0100, Grunnet wrote:

> Jeg tror nu ikke at dæmperuld kan sænke prisen

GRILL

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 03-03-08 00:35

On Mar 3, 7:58 am, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Der er himmelvid forskel på Metallica Live på Roskilde festival og et
> ego der skal stives af med larm på Roskildevej.

Der må jeg give dig ret. En MC med ordentlig lyd er sgu' _lidt_
federe :D

--

// brian

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 04-03-08 05:43

On Mar 3, 6:33 pm, Ole <I_R_Ons...@c.dk> wrote:

> Hvad er det bøden er på nu, 5K ?

Jeg tror ikke den kan strækkes til mere end en indkaldelse til syn,
hvor man så møder op med den originale potte.

Fra : Ole

Dato : 03-03-08 18:00

Dak wrote:
> [...]
>
> Og nogen som ved hvad mærke det er fra udseendet?
>
> Og ikke mindst, vil det give original lyd eller stur stur lyd.

Det betyder at en dag kommer snupperjens og måler
din MC 90* og 45* een meter fra, og du ud over
en fin lille bøde også bliver kaldt til syn.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/