Saltning!!
Fra : Ya-man

Dato : 02-03-08 12:41

Pis.. så har saltningsfethisterne igen været på vejene. Så jeg må vist
hellere finde vintercyklen frem igen..

mvh Jens

Fra : Dak

Dato : 02-03-08 12:50

> Pis.. så har saltningsfethisterne igen været på vejene. Så jeg må vist
> hellere finde vintercyklen frem igen..

Gætter på du bor i midt jylland så? ja hvad sker der lige med den
kommune der har saltet derover? her på sjælland er det kun motorvejene i
vestsjælland heldigvis.

Krydser fingre på de ikke salter nær ølstykke, hvor jeg forhåbentlig snart
henter min mc.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Niels Pein

Dato : 02-03-08 18:40

"Dak" skrev ...

[ Ya-man]

> Gætter på du bor i midt jylland så? ja hvad sker der lige med den
> kommune der har saltet derover?

Favrskov. Hvor jeg bor. Hurra.
--
Hilsen Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Studo

Dato : 02-03-08 13:22

On Sun, 02 Mar 2008 12:41:19 +0100, Ya-man wrote:

> Pis.. så har saltningsfethisterne igen været på vejene. Så jeg må vist
> hellere finde vintercyklen frem igen..
>
> mvh Jens

ork, det rører mig ikke det mindste! ;oP (for mit koblingskabel kunne
ikke holde til in 200km debut igår, den sprang i indkørslen..)

Fra : Jan Bachman

Dato : 02-03-08 13:32

On 02 Mar 2008 12:21:53 GMT, Studo <rekvalmerFJERNES@googlemail.com>
wrote:

>ork, det rører mig ikke det mindste! ;oP (for mit koblingskabel kunne
>ikke holde til in 200km debut igår, den sprang i indkørslen..)

Surt... men hellere dér end alle andre steder :D

/Jan

... der lige er kommet iskold hjem fra årets første tur :)

Fra : Christian

Dato : 02-03-08 13:45

Hmm.. hvorfor salte nu? Er det ikke først natten til Tirsdag der skal blive
frostgrader??

/Christian

Fra : SB

Dato : 02-03-08 16:35

"Christian" <chrkrist@somewhere.net> skrev i en meddelelse
> Hmm.. hvorfor salte nu? Er det ikke først natten til Tirsdag der skal
> blive frostgrader??
>
> /Christian

Ud fra devicen at det er bedre at forebygge end helbrede, og så skal de
forsk. vognmænd have tjent hjem hvad de ikke har gjort pga. af manglende sne
denne sæson.
Og for en sikkerhedsskyld får de sikkert et læs salt mere mandag og tirsdag

Søren

Fra : Armand

Dato : 02-03-08 14:46

Ya-man skrev:
> Pis.. så har saltningsfethisterne igen været på vejene. Så jeg må vist
> hellere finde vintercyklen frem igen..

- - - - Og der snakkes om snestorm i næste uge

--
Armand.
(der opgav at tage til bakkeåbning d. 21/3 1989 p.g.a. sne)

Fra : Dak

Dato : 02-03-08 15:22

> - - - - Og der snakkes om snestorm i næste uge

æhhh... forhåbentlig kun på skisportstederne?!?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Armand

Dato : 02-03-08 15:47

Dak skrev:

> æhhh... forhåbentlig kun på skisportstederne?!?

Måske ikke ligefrem snestorm - TV2-vejret's 7-døgnsprognose siger:
"Tirsdag

Der kommer lidt eller nogen sol, men også slud- sne- eller haglbyger
især fra om eftermiddagen, og her måske også med torden. Dagtemp. mellem
1 og 5 grader. Først ret svag nordlig eller skiftende vind, men i løbet
af eftermiddagen og aftenen tiltager vinden til jævn til hård vind fra
nordvest, langs Vestkysten op til kuling. Om natten klart vejr, men også
snebyger nogle steder. Temp. ned mellem 0 og 5 graders frost og let til
frisk vind mest fra fra nordvest."

Slud med efterfølgende nattefrost ned til -5° - Hvor meget tror du at
det offentlige sparer på de vinterens tiloversblevne saltbjerge :-/

--
Armand.

Fra : Dak

Dato : 02-03-08 16:51

> Slud med efterfølgende nattefrost ned til -5° - Hvor meget tror du at
> det offentlige sparer på de vinterens tiloversblevne saltbjerge :-/

tjaa... hvad bruger de saltladerne til om sommeren? jeg er da næsten sikker
på at salt kan holde sig mere end et år.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Ole

Dato : 03-03-08 18:40

Armand wrote:

> - - - - Og der snakkes om snestorm i næste uge

HA! der er et år til at Guzzilla kommer ud..

Ummm... et ÅR , hvad fanden har jeg gang i

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-03-08 08:31

Ole wrote:

> Ummm... et ÅR , hvad fanden har jeg gang i

Det ved kun du. Var det ikke hurtigere at bygge en selv?

--
vh
Torben - der har haft FJ'eren i tørdok i 1½år

Fra : Anders Majland

Dato : 02-03-08 21:00

> Pis.. så har saltningsfethisterne igen været på vejene. Så jeg må vist
> hellere finde vintercyklen frem igen..

Lidt sent jeg ser vejrudsigten - har netop skåret egerne over i forhjulet på
min vintercykel, for dernæst atkonstaterer at der mangler et i det nye sæt
.... Så det bliver sommercyklen i næste uge - og måske en ekstra vask ...