Træf tirsdage aftener ved Kalø slotsruin?
Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 02-03-08 10:34

Kan nogen sige mig, hvem der arrangerer tirsdagstræffene ved Kalø Slotsruin
på Djursland?

Årsag: vi arbejder på at arrangere et MC-kursus på Europahøjskolen på Kalø i
sommerferien - og vil gerne, at programmet åbner op overfor det mere eller
mindre spontane træf på Kalø Vig.

John de Summer-Brason
forfatter til 'Motorcyklister - fra Johannes V. Jensen til Biker-Jens"
www.europahøjskolen.dk

P.S.
Netop Jens Romundstad, der p.t. er på vej til Harley-summit i Daytona Bike
Week, bliver en ud af flere kendte oplægsholdere på Europahøjskolen.

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 03-03-08 20:20

Som du selv skriver, så er det spontant. I modsætning til tirsdagstræffene
på Gl. Estrup er der ingen arrangør.

mvh
Brian

Fra : Glavind

Dato : 04-03-08 17:34

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Netop Jens Romundstad, der p.t. er på vej til Harley-summit i Daytona Bike
> Week, bliver en ud af flere kendte oplægsholdere på Europahøjskolen.

Mig bekendt er det Vintageklubben
http://vintagebilklub.dk/joomla2/index.php.
Det er et biltræf, hvor der er kommet flere og flere MCer.
Mvh
Glavind