Sæsonstart = Nye støvler
Fra : John

Dato : 02-03-08 10:28

Hej alle.
Jeg står for at skulle anskaffe nye MC støvler, og er faldet for SIDI B2,
som både ser godt ud, og yder en god beskyttelse.
MEN jeg har store problemer med at finde en forhandler i nærheden af
Horsens? Nogen der kender til en forhandler?
Jeg kan kun finde MUM´s i Randers og de har ikke et udvalg for "Voksne"
herrer
Jeg bruger 48+ i størrelse, så de skal da prøves på inden man investerer ca
2K i støvler.
Håber at der er nogen der kan hælpe
John Senius-Jørgensen
Honda CBR 1K
http://www.dfmc.dk/?id=1071

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-03-08 11:16

"John" <kanikkebruges@yahoo.com> writes:

> [...]
> herrer
> Jeg bruger 48+ i størrelse, så de skal da prøves på inden man investerer ca

Jeg vil foreslå at du kigger sydpå, til Louis i Hamburg, istedet for
nordpå. Louis har udvalg helt op til str. 50.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)