Spejl til Suzuki GSX 1100 F - 1993
Fra : Susanne & Johnny Las~

Dato : 01-03-08 23:13

Min cykel væltede i den bløde jord. V. spejl gik i stykker.

Et originalt koster ca. 1000 kr. Dyrt og det er ikke falmet i indfarvningen
som resten af cyklen, så kan sikkert ses det er nyt. Så det optimale vil
være et brugt. Fandt et på EBAY. Det var godt nok fra en 89 "r" model, men
billederne var grangiveligt det samme spejl som mit. Bød og købte. Men,
spejlet var præcis det samme, men monteringen var lidt anderledes, så kunne
ikke montere det "nyE2 på. Så har nu et spejl der er knækket, et der ikke
passer i beslaget.
Har skrevet rundt til en masse huggerer, men ingen har et jeg kan bruge.

Nu bliver det nok to nye i sort. Hvad passer på sådan en og hvor får jeg
det?

Hilsen Johnny

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 02-03-08 13:00

Hvad passer på sådan en og hvor får jeg
> det?
>
> Hilsen Johnny

Hej Johnny,
Jeg havde selv et spejl som skulle udskiftes sidste sommer. Jeg endte med at
købe et originalt Suzuki-spejl hos parallelimportøren www.sparesdirect.co.uk
for noget mindre end den danske listepris. Send dem en mail, og hør hvor
meget spejlet koster. Betaling med VISA-kort.