Bordopvaskemaskine, fast installation?
Fra : peter

Dato : 01-03-08 09:34

Hej
Kan man installere en bordopvaskemaskine fast? Jeg overvejer at købe
sådan en, fordi den er lille og billig og jeg har alligevel ikke brug
for en større model. Men normalt installeres de så de bruger en
vandhane. Det giver bøvl med at montere den og bagefter afmontere den,
når opvasken er færdig. Man kan heller ikke bruge vandhanen, når der
vaskes op. Så spørgsmålet er, kan man installere en bordopvaskemaskine
på samme måde som en normal opvaskemaskine?

Mvh og på forhånd tak for svarene!

Fra : Holst

Dato : 01-03-08 17:56

peter wrote:

> [...]
> vaskes op. Så spørgsmålet er, kan man installere en bordopvaskemaskine
> på samme måde som en normal opvaskemaskine?

Nu er det mange år siden jeg sidst har set en bordopvaskemaskine, men
jeg har svært ved at se, hvad der skulle kunne forhindre, at den
installeres fast.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 01-03-08 20:18

bordmodellen skal monteres som andre opvaskemaskiner husk
at strømmen skal jordes og en god maskine koster det samme
som en billig stor ca 3000,00 Bosch, Siemens og Elektrolux
andre er kinesisk skrammel.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 01-03-08 18:01

peter skrev:
> [...]
> vaskes op. Så spørgsmålet er, kan man installere en bordopvaskemaskine
> på samme måde som en normal opvaskemaskine?

Min er fastinstalleret, jeg gad ikke alt det med at skrue den af og på
vandhanen hele tiden.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-03-08 18:44

Hej!

peter wrote:

> [...]
> vaskes op. Så spørgsmålet er, kan man installere en bordopvaskemaskine
> på samme måde som en normal opvaskemaskine?

Ja, intet problem i dét. Min står f.eks. på en hylde og er permanent koblet til
vand og afløb.

--
Mvh, Kim Voss Schrader