Mellemrum mellem gulvplanker
Fra : Lepenseur

Dato : 27-02-08 19:55

Hej alle

Jeg har et gammelt trægulv med sprækker af variende bredde imellem
gulvbrædderne. Jeg kunne godt tænke mig at fylde revnerne ud med et eller
andet og derefter slibe gulvet, men jeg ved ikke, hvad jeg skal fylde i. Er
der nogen, der kan hjælpe?

/HP

Fra : Martin Bak

Dato : 27-02-08 21:13

"Lepenseur" <Lepenseur@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet og derefter slibe gulvet, men jeg ved ikke, hvad jeg skal fylde i.

Du kan fræse fugerne ud så de bliver ensartede og fylde noget masse i der er
beregnet til det, så det kommer til at ligne et skibsdæk. Det er rasende
dyrt i både fræsejern og fugemasse, men det bliver herreflot. Du kan bruge
denne:
http://www.bostik.dk/nepsites/dk/products.nsf/0/FF8900B5E9D5C3C0C1256DE500398C61

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Jørgen E.

Dato : 27-02-08 23:52

> [...]
> til det, så det kommer til at ligne et skibsdæk. Det er rasende dyrt i både fræsejern og
> fugemasse, men det bliver herreflot. Du kan bruge denne:

Gør Det Selv har haft en artikel om det inden for de seneste år det viser fremgangsmåden.