2-vejs dørstop
Fra : HvB

Dato : 25-02-08 15:45

Nu har jeg ledt højt som lavt efter en 2-vejs dørstop. Den er meget enkelt
et stykke fjederstål med 2 gummiklodser på.

http://mari-anne.no/3/ , scroll ned til artikel 100043

Er der nogen der ved, vhro i danmark jeg kan købe dem?

Mvh

Hans

Fra : Max

Dato : 25-02-08 15:51

Hej Hans

> http://mari-anne.no/3/ , scroll ned til artikel 100043
>
> Er der nogen der ved, vhro i danmark jeg kan købe dem?

Hvorfor køber du dem ikke bare der hvor du har fundet dem ?

--
Mvh Max

Fra : HvB

Dato : 25-02-08 16:37

> Hej Hans

> Hvorfor køber du dem ikke bare der hvor du har fundet dem ?

Fordi jeg ikke kan betale via mastercard til butikken i Norge! Og at
overfører penge er uhyggeligt besværligt og dyrt - når det er udenlands

Fra : Michael Witting

Dato : 25-02-08 19:34

"HvB" <Cme2[FLYT)@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Fordi jeg ikke kan betale via mastercard til butikken i Norge! Og at
> overfører penge er uhyggeligt besværligt og dyrt - når det er udenlands
Du skal ikke være nervøs for at bruge dit kort i Norge. De er heldigvis ikke
en bananrepublik.
Jeg har før handlet i udlandet, Tyskland,USA, England, Irland alle hos
respekterede firmaer.

Mvh
Michael

Fra : HvB

Dato : 25-02-08 20:02

> [...]
ikke
> en bananrepublik.
> Jeg har før handlet i udlandet, Tyskland,USA, England, Irland alle hos

Tak for rådet - jeg er sandelig heller ikke bange for at bruge kortet
udenlands. Men de pågældede forretning tager ikke kort! Derfor.

Hans

Fra : Anders Majland

Dato : 25-02-08 16:02

> http://mari-anne.no/3/ , scroll ned til artikel 100043

Ikea har nogle skumklodser med samme funktion - også nogle dørstoppere til
at lægge under døren i åben tilstand.

Fra : HvB

Dato : 25-02-08 16:37

> Ikea har nogle skumklodser med samme funktion - også nogle dørstoppere til
> at lægge under døren i åben tilstand.

Ja, tak - jeg har godt set dem, men de skal holde en havedør og da er Ikeas
ikke stærke nok.

Fra : Carsten

Dato : 25-02-08 17:49

> "Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, tak - jeg har godt set dem, men de skal holde en havedør og da er
> Ikeas ikke stærke nok.

2 andre forslag her:

http://www.boligfryd.com/product.asp?product=568

http://babysam-odense.dk/product_info.php?cPath=90_93_134&products_id=395

Kender ikke "styrken" så måske de også er for svage til en dør der står i
vind...

Carsten

Fra : HvB

Dato : 25-02-08 18:58

"Carsten" <carsten@noexists.dk> skrev i en meddelelse > Kender ikke
"styrken" så måske de også er for svage til en dør der står i
> vind...
>
> Carsten

Gode Bud! - Babysam har jeg talt med - og de er enige med mig - deres
dørstopper er til indendørs brug.

Den anden ser smart ud - men jeg tror at metallet på fliserne bare vil
glide. Det smarte ved "min" er at den bare står F-A-S-T. Jeg havde een
engang og forærede den væk - og der er vist ikke den vind der kan "vælte" en
dør med en sådan stopper...

Men tak for buddet

Hans